-
Liten På Landet säljer väl nanoou? Freshmilk? Smallkids? Ganska många väl? *hmmm*jompa skrev 2009-01-19 20:30:26 följande:Ingen av er som kan veta??Undrar om det inte var Tjolla som länkade till butiken.
-
Haha nu fattar jag. *trööött*Nån som INTE är med i TS. Hmm vilken kan det ha varit? Gigikids eller vad den hetter???
-
Gaah efter att jag hållt på och försöka få honom att sova i en timme sover han nu äntligen! Jag fattar inte hur han orkar kämpa emot!
Tacka vet jag Mysgrodan som skickade med ett stooort center i paketet, det kom väl tillahands nu när jag behövde lugna ner mig
-
Åh vad fina ni blev!! Dessutom passade hon sjukt bra i den lila velourklänningen!trunken81 skrev 2009-01-19 21:26:55 följande:Tack Vet ni vad min sambo sa! " Okejdå, NU är jag faktiskt glad att du är en sån shopoman, ni är så otroligt söta mina båda älsklingar" hahaha
-
Ja han sa till mig att dom skulle starta webshop men visste inte när....Nova76 skrev 2009-01-19 21:53:45 följande:Åh fick mail av Bus och rackartyg att mitt bubbelgum linne i stl 110 hade kommit Det var snabba pix! Mailade dem i torsdags tror jag det var och undrade om de hade det. Han skrev tillbaka att de inte hade det men att de skulle lägga en beställning. Ett par timmar senare fick jag frågan om jag ville reservera ett linne och beställningen var lagd. Och idag hade det kommit! Gillar verkligen den butiken!! Undrar om de ska starta web-shop eller det "behöver" de kanske inte
-
Hej flickor! Hur är läget idag? Jag är shoppingsugen!!
Sambon är och hämtar vår nya soffa som vi beställde i i början av november, ÄNTLIGEN!!!
Finns Molos blåa stjärnbyxor kvar nånstans? Dum som jag var så köpte jag inte dom igår när dom fanns på EST...
-
GRATTIS Smultronhjärta!!!! ÅÅÅ vad kul!!!
Butte; KLart Isabel ska ha en vovvetröja, hur har du ens kunnat motstå? Milo har sin vovvesuit idag, såå fin. och STOR! Vad har du till tröjan?
-
Ja det är jättestor skillnad på denna suiten i 92 och våra andra 92or. Men den kanske drar ihop sig efter tvätt, vår är inte tvättad än...Linnéa81 skrev 2009-01-20 16:48:58 följande:sitter stort på min son oxå..
-
Å köpte nyss ett par blåa starsbyxor och en grön starströja på Batinki
Hoppas Hoppas dom fanns kvar!! Nu har jag nog betat av min lista för denna sändningen...
hehe
-
Ja just det, linnet är det med som är kvar på min lista! Den du köpte. Men jag vet inte om jag ska ta 92 eller 98? Har frågat innan men minns inte svaretängeln83 skrev 2009-01-20 17:16:34 följande:Fiiiiiiiiit Älskar den gröna stars tröjan.Jag har nog också betat av min lista, blev dock inte så mycket, funderar ev. på gröna stars bralls och bubbel gums linnet också.
Vad tror du?
Menn åååå jag kan INTE ha rött!! Jag har köpt dom blåa starsbyxorna nu så får jag se om jag tycker det jamas eller ej ihop sen.Buttelina skrev 2009-01-20 17:17:08 följande:vad jag har till bias vovvetröja? idag hade han röda velourisar och pops gröna strumps