Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Pepper79 skrev 2009-02-05 21:11:12 följande:
    Såg förresten att du bor i Skövde. Jag är från trakten själv
    försökte hälsa på dig i din gästbok men den var stängd. Bor du i skaraborgsområdet el i själva Skövde?
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Hej kikar in som hastigast o ser att det är sjukt i tråden - hoppas de små kryar på sig! :_(

Hittar inte traderatråden, någon som kan länka?

Jag skrev följande mail till Tradera, hoppas fler hakar på:

Hej! Jag misstänker att vi är många säljare som mailat om det här:

Säljare ska förstås bedömas med det nuvarande systemet för att skydda köparna, men köpare är också ofta oseriösa och struntar i att betala eller betalar sent. Ni borde således ha två kategorier åtminstone att fylla i efter auktion:

snabb betalning
    god kontakt

Om ni inte ställer högre krav på köparna riskerar ni att förlora oss säljare för vi är väldigt många som säljer barnkläder som snackat ihop oss och tröttnat på att "ta skit" från köpare men inte kunna ge tillbaka. Många köpare som köper just kläder t ex är väldigt oseriösa och betalar ofta inte.

MVH

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Hej, såg att fler skrev till Tradera igår, kanon!

Nova76 skrev 2009-02-08 10:26:08 följande:
    åh, lammen vll jag ha, hojta om du ser dem i någon svensk shop!!
    ja lammen var rätt hyfsade. Jag tycker fortfarande att Småfolk är tråkigt annars. Sorry!

Var är Katvig???? Så trött på att vänta.
  • Damien och Adrian
    Michayla skrev 2009-02-08 10:31:05 följande:
    T spökar.. får inga mail innan auktion slutar eller vinnarmail.. Hmm??!!
    tycker ofta det händer.
  • Damien och Adrian

Någon som har länk till nya NStråden?

Jag har förbeställt 2 par jeans och jeansshorts från litencorrelin.

• Damien och Adrian
    loveliva skrev 2009-02-10 11:33:31 följande:
    Plummy -- såg nu att du ville ha barnen vända mot dig....hmm.... Emmaljunga har ju en med svängbara framhjul, vet dock inte hur den är att köra, ser lite tung ut.
    emmaljungas cerox 360 har jag, den har små svängbara hjul fram, stora bak, den heter 360 gr för att hela handtaget kan vändas 180 grader, dvs att de små hjulen hamnar bak om man vill om det är mkt snö t ex. samtidigt kan hela sitsen också vändas så att abrnet är mot en eller från en  - vilket man föredrar över tid. Den är lätt körd, motsvarar teutonias men är både snyggare och har större funktionsändringar som är möjliga. *me like* den vagnen är kanon både vinter och sommar!! Den mest lättkörda vagn jag nåpgonsin känt på!
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-02-10 11:46:56 följande:
    emmaljungas cerox 360 har jag, den har små svängbara hjul fram, stora bak, den heter 360 gr för att hela handtaget kan vändas 180 grader, dvs att de små hjulen hamnar bak om man vill om det är mkt snö t ex. samtidigt kan hela sitsen också vändas så att abrnet är mot en eller från en  - vilket man föredrar över tid. Den är lätt körd, motsvarar teutonias men är både snyggare och har större funktionsändringar som är möjliga. *me like* den vagnen är kanon både vinter och sommar!! Den mest lättkörda vagn jag nåpgonsin känt på!
    hmm vet ej om den finns i syskonvagn dock.

Hej förresten! Kikar in i tråden för att se om Katvig el molo kommit, men det verkar segt?

Ska ut och röra på mig lite före lunch, jobbar.

vi ses senare!
  • Damien och Adrian
    LA Woman skrev 2009-02-11 21:00:18 följande:
    Att det ska vara så invecklat att söka utbildningar  Måste säga att jag fattar noll typ....är man för dum för att plugga då Får ta och ringa en studievägledare imorgon istället inser jag Gokväll föresten Har haft besök idag och varit väldigt frånvarande från datorn. Nån som bor i Gbg här i tråden och kan tipsa om några roliga butiker där???
    Gula Hästen och Minishop har danskt. Även Spojl.
  • Damien och Adrian

hej förresten, kikar bara in för att spana efter Katvig.... ska fika och prata med maken lite sedan är det nanedax.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12