Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Quiet thoughts skrev 2009-03-30 14:48:38 följande:
    Tack Jag msåte väl också som vanligt säga att det finns sååå mycket fint i bildtråden. Jag köper inte de mängderna ni gör men jag försöker köpa det jag verkligen verkligen suktar efter istället. som smurfdräkten haha... nu hamnade den i tvätten, en viss Lova slet ut av sitt lördagssnask,ropade mamma kom o titta å där satt dom o ÅT o byxorna va bruna... Lätt panic...fina smurfbyxorna med chokladfläckar på. Å snaskpåsen, den tog jag BORT! UNGAR
    Och jag måste tllägga, dom får skita ned sig... men just nya byxorna blev jag liiite rädd om, de kom ju idag
  • Quiet thoughts
    Smultronhjärta skrev 2009-03-30 15:00:26 följande:
    Åh sicken söt smurf i bt och lika söt bubbla Fråga inte mig..jag trodde jag var smart när jag ändrade om i lådorna i hallbyrån så att Max själv skulle kunna välja vantar och mössa men också lära sig lägga tillbaka dem. Vareviga dag är det gula vantar och gul mössa som gäller
    tihi
  • Quiet thoughts
    Smultronhjärta skrev 2009-03-30 15:06:10 följande:
    Jag blev väääldigt sugen på en sån till Max Men det är säkrast att jag låter bli..skulle ju ha köpstopp egentligen men det går åt helskotta
    Vet precis vad du menar och det här är Alvins första shampoodle.
    Jag har sååå länge velat köpa en men tyckt de varit lite dyra men nu kunde jag INTE låta den va längre då denna färg kom ut.

• Quiet thoughts
    ängeln83 skrev 2009-03-30 17:35:16 följande:
    Hej hej Det är en Canon EOS450D, super bra.
    hmm o jag har en 400D.
    Det var väl inte mycket som skilde dessa två åt har jag för mig?!
  • Quiet thoughts

Hahaha
    godmorgon.
    Hörrö Emmsan

Jag testade faktiskt pos en gång 1 april med Lova men det var inget skämt

Ser att ni diskuterar Me too. jag har tittat på en sådan jacka åt Lova nog, men vet inte...är de bra?

• Quiet thoughts
    SmillaMilla skrev 2009-04-01 11:24:25 följande:
    superfin! Jag fick fin ns i lådan i dag
    Tack, vad kul med rolig post.
    Vänta NSmössan imorgon och harembyxan.

sen har jag inget mer just nu....efter det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12