Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Men åååå va jag är shopping sugen, hittar tyvärr inte så mycket, tror jag köpt det mesta av den Molon som kommit, möjligtvis ett bubbel gum linne och gröna stars bralls, hoppas det kommer lite mera snart.

Ingen som vet hur Katvig kommer att se ut till våren?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Men fyyyyy va tråkig Katvigs nya kollektion var, speciellt ränderna, det var bara lila/vit som föll mej i smaken, får väl bli en sån tröja. MEN jag hittade nåt som Liam MÅÅÅSTE ha, blå appleprint stövlar, sååå fina.

• ängeln83
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-20 10:50:21 följande:
    Ja, den var inte överdrivet skojig heller, blir nog bara lite lila ränder och ljuslila äpplen typ.
    Tycker också det var ganska så tråkig, hade velat ha mera färger, men den lila var fin.
  • ängeln83

Men som vanligt med Katvig lär jag köpa en hel del ialla fall, ofta ser ju kläderna så tråkiga ut men IRL är dom super fina, typ som höstens blå/röda, tyckte  den var super ful och tråkig när jag såg på nätet men när jag fick hem första plagget blev jag kär.

• ängeln83
    melizza skrev 2009-01-20 11:12:59 följande:
    den röd /ljusblå verkar komma nu igen....såg lite linnen och badkläder men undra om det är samma färg eller såg det bara ut så??
    Tycker också att det ser ut som samma, det blir nog ett sånt linne till Liam. Kan tänka mej att grå/vit kan vara fin också.
  • ängeln83
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-20 11:16:37 följande:
    Tjejor behöver hjälp. Funderar på o köpa garderob till K. Han har nu byrå. Brukar ni som har garderob hänga tunna tröjor och så också? Kan man hänga många utan att det blir fullt?
    Jag hänger så gott som alla Liams kläder på galge i garderoben, förutom byxor. Man får plats med en hel del.
  • ängeln83
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-20 11:20:59 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-20 11:18:45 följande: dessutom får man köpa en massa söta minigalgar!!!
    Precis Vi kör på Ikea:s, skulle dock behöva köpa några flera, har fått ta till Lindex galgar och dom är ju inte alls lika fina
  • ängeln83
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-20 11:22:05 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-20 11:18:45 följande: Ah men va bra Har du nån bild hur d kan se ut?
    Självklart
    Liam har 3 st sånna här stångar i sin garderob, på denna hänger:
    11 t-shirts, 18 tröjor, 7 par byxor.
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-01-20 11:24:42 följande:
    oj om jag skulle hänga upp allt föruton byxor och shorts och kjolar så skulle jag nog behöva ca 70 galgar ju.....undrar om det skulle få plats i en lite barngarderobStella har ju massa långärmade tröjor och massa t-shirt och linnen och sen tunikor och klänningar.....ooojjjjj vad mycket att hänga....verkar jobbigt fast det blir ju mycket finare när man ser allt hängandes förstås
    Beror ju lite på hur stor garderoben är, jag har 3 st stänger i Liams garderob, där skulle nog allt få plats

Visst blir det mycket "hängande" men jag gillar synen när man öppnar garderoben och man ser allt som hänger där.
  • ängeln83

Tillbaka igen efter "nattning" av Liam.
    Nån som shoppar nåt fint?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12