Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-28 13:59:49 följande:
    ja jag får väl vänta några dar till och så får vi se Blev så glad idag när jag mailade my-baby. Jag hade bytt lite grejer där och dem kom aldrig så nu fick jag ett tillgodokvitt så jag kan handla där men jag ska vänta tills det kommer mer molo nyheter eller katvig. Har inte vart vid brevlådan ännu men hoppas jag får fina paket idag....väntar på lite småfolk från lillaw
    Jag fick Småfolkströjor från LillaW idag Så du har nog fin post som väntar!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-28 18:59:27 följande:
    God kväll!Kanske har ni redan skrivit,men jag har inte läst nåt tillbaka, men oh my god vilket pris!www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8255...Bambi eller kaniner kah jag kanske förstå, men prickar . Grattis till säljaren och alla andra som sitter och trycker på dem.
    OMG!Stort grattis till säljaren  Kanske skulle ta en sväng till Jepson och köpa några för halva priset då
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-28 19:06:50 följande:
    Jepson? Falkis? Vet du om de har 92 kvar? Kan vara värt att bunkra för framtida bruk, har dem ju på min salglista, men det blir väl knappast så mkt billigare än halva priset. Lust att kolla?
    Visste du inte att Jepson sportbutik i hstd säljer Molo och Katvig mitt ibland alla sportgrejer Ska dit imorgon igen så jag kan kila in och kolla vilka stl där är
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-28 19:17:13 följande:
    *asg*, det var en liten udda kombo minsann . Men nej, det visste jag inte, kan int emina södra delar av Hallnd så bra tyvärr, blir mest Gbg av naturliga skäl.
    Hihi. jag hade inte heller en aning om det tills jag en dag gick förbi och ögat fastnade på Molosar i skyltfönstret Jag kollar läget imorgon...
    Visst har din lilla namnsdag idag?
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2009-01-28 19:22:21 följande:
    Eller så kanske säljaren inte har betalat för grejerna från början Spekulera kan man ju alltid göra Oavsett så har säljaren haft gott om playstationsprylar förut
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 19:22:48 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-28 19:08:46 följande: Lustigt val av utbud, men där låter ju som att det skulle kunna hänga nåt guldkorn. Men bara kolla va? Köpstopp var det ju.
    Nope- jag bröt mitt köpstopp officiellt igår Ingen mening att påstå sig ha köpstopp och ändå handla som om det brinner någonstans
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-28 19:20:30 följande:
    Hej förresten Liam somnade som en stock, han har inte sovit middag på hela denna veckan, kan säga att det är värt det när det blir kväll och han somnar direkt utan bråk.
    Gud vad skönt..här lär vi ha sällskap heela kvällen eftersom både jag och Max sov när gubben kom hem från jobbet halv sex*oops*
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 19:30:35 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-28 19:27:00 följande: *ASG* Det har du så rätt i. Nu känns det lite bättre, då vågar jag kanske lägga in mina shoppingbilder nu.
    Ja gör du det Nyfiken ju...
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-28 19:32:05 följande:
    *ASG*
    Jo men jag tycker det är ett så fint namn Det är därför jag kommer ihåg det ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12