• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

stökmamma skrev 2009-01-30 19:23:46 följande:
    inte våra....
    Ok, kanske fick ett måndagsex då.... Glad är jag dock att jag inte betalade fullpris
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    SmillaMilla skrev 2009-01-30 19:25:22 följande:
    kolla ovan. skrev detta. jag reklamerade mina.
    Oj missade
    Funderar faktiskt på att göra det jag med, men struntar nog i det. Vill så gärna ha dom kvar till min molnklänniing med samma prikiga fickor.. Får vårda dom ömt helt enkelt
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 19:28:42 följande:
    Fiiiina bilder i bildis!! Moonis--- Lillsötisen i finaste Huginen!!Isako--- Fina fina Isak i Molosarna!! Å visst kan man ha stars linnet till dom knickerserna Loveliva--- Fina tröjan du fått och sötaste lilla Hilda!!Skatten--- Åååå fina bästaste Skatten i vovvarna!!  Har han feber liten  
    Hej gumman,
    Tack - Ja i min värld fungerade det iaf haha
  • isako

Nää tjejer. Nu skall jag o Isak läsa Angelina Ballerina (japp han är en liten romantisk själ Rosa, Hello Kitty, Bratz o hela köret haha) Sen blir det soffläge...

Kramisar på er!

• isako
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-30 19:39:47 följande:
    loveliva  ---- sööta lilla Hilda isako --- Fina killen i härliga kombos!! Den bubbelgumströjan är ju sååå fin!! Tycker det funkar fint med linnet till! Är vä samma turkosa rand som kantbanden?Moonis ---- söta tösen i fina suits!! Den Hugin suiten e ju bara för underbar!! Nogula --- härlig Molo å KappAhl på Ella! Så fin rosa på den lurven tycker jag.Tjolla ---- Naaaw Fiiiiiina Milo i lila Kik Kid  BRA val av färg!!Havsvind --- heey nice hopping Bubblan ----  Underbara Molo Heaven å söta goa Bubblan Tyckte inte alls om hand-i-hand men nu när man såg den på är den ju superfin!! saturnina --- Massa härliga Molo kläder på fina barn! De grå NS e ju bara sååå coola Nu ropar feberknoppen på mig brb
    Ja det är samma färg så jag tycker det fungerar

Hej på er
  • isako
    Plummy skrev 2009-01-31 20:14:41 följande:
    Imorgon går jag in i v. 31.. attans vad snabbt det går! Är så sugen på nå'n liten suit. Nå't tips på vad jag kan beställa?
    Molo suitarna är underbara enligt mig.

Ej sikke Lej är en annan klar favorit. Absolut toppen!!!!! kavlité. Tvättar o tvättar o tvättar o syns inte ens. Men små i strlk, har en strlk 68 på Miriam nu som eg. är en 62:a.
    Så en ESL i strlk 56 borde vara ultimata BB plagget.
  • isako

Hej tjejer förresten.
    Städat, handlat, badat ungar, duschat, bäddat nytt o tvättat hela dagen.. *pust*

Skall sortera ut garderoberna etc imorogn. Nu jävlar skall det Traderas

Som vanligt suuuuperfina barn i tråden! Ni som har NS jeans.. Är de så smala som de säger?
    Är det samma "form" på dom alla eller har dom olika modeller - passformer?

• isako
    nikki2006 skrev 2009-01-31 20:27:05 följande:
    vad duktig du har varit, impad Ns har nog olika modeller, jag vet inte så mycket där men midjan kan du i alla fall ändra med gummibandet
    Kände mig tvungen.. Gubben började kolla lite snett på mig o med tanke på att jag skall hämta min bamse beställning av Molo på Bombom på tisdag gäller det att ligga på plussidan haha

Ok, får försöka ta mig ner tills tan o se om ngn har NS där så att man kan känna i rl

Förresten. Ngn som har dessa?? www.luckylittleme.se/product.asp
    Går de att använda som knickers? Är de "fullängds" byxor? Är sugen på dom gröna men vill eg ha dem som knickers.
  • isako
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 20:30:20 följande:
    isako skrev 2009-01-31 20:24:24 följande: NS jeans är ganska smala tycker jag. Min stora tjej har lite vällingmage och hon kan inte ha jeansen, hon tycker att det klämmer åt. Däremot kan hon ha baggybyxorna, de är vidare i midjan.
    Ok, vet du till vilken storlek domgår upp till? Finns det till Isak 116?
    nikki2006 skrev 2009-01-31 20:31:46 följande:
    hi hi  ja då får du allt ställa in dig lite nu Jag har ett par NS bara men de är jätte fina och jag tycker de verkligen går till allt och de är slitstarka
    Usch ja, bäst för husfriden
    Buttelina skrev 2009-01-31 20:31:52 följande:
    köp 92 eller 98 till honom.. det blir ju som långa shorts. skitfint
    Perfekt. Då blir det ett par sådana. Dom äääär ju så dina med rött kantband *love*

Ohhhhh sluta snacka godsaker snälla.. Måste få bort "plöfset" *suck* Cool
  • isako
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 20:39:37 följande:
    isako - Jag ser nu att de andra skrivit att de mörka från i höstas är bredare. De jag pratade om var de från tidigare, de ljusare med brun mudd (snyggaste! ) Då kanske till o med Julia skulle kunna ha höstens då... OM det inte var för att hon vägrar byxor då.
    Jasså hon är en byxvägrare din lilla räka
    Isak var total motståndare av allt med lång arm, men det har jag mutat bort nu Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12