Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Förvånad
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-26 20:46:26 följande:
    Alltså, jag tar dom görna för senare behov
    jag menar väl det. Gör lite ont att slänga strumpor som bara använts 1 gång.
    Men glöm inte att prova den sen för de är verkligen jätte små, börjar misstänka att de är felmärkta eller nåt. Nikkis är stl25-27 i hennesär för små till henne men är lagom till jessieFörvånad
  • nikki2006

god natt vänner, nu skall jag o Nikki gå och mysa i sängen. Finns inget gosigare än sina barn( ja kanske att gosa med gubben )

• nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-26 20:50:50 följande:
    Jag tackar!! Då syns vi på fredag alltså!?!?
    Ja absolut, jag kommer och var så god. Bara kul att de kommer till användning fler gånger
    Sååååååååå nyfiken på kollektionen nu
  • nikki2006
    isold2003 skrev 2009-01-26 20:54:02 följande:
    Godnatt!
    kram kram
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-26 20:55:44 följande:
    Godnatt!
    kram kram
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-27 09:29:56 följande:
    Nikki och JuliaochNelly- fin Molo-shopping!
    tack tack. ja jag känner som du, tyckte de var lite för mycket färger men nu är jag stormförtjust. Provade heldressen igår för jag skulle se om jag skulle sälja den eller inte men den får definitivt stanna. Ser helt annorlunda ut på, skall nog prova tightsen snart också
    Och fy på mig, har inte ens hunnit prova dalmatinertightsen som är så fina, skärpning jennie

Jag harde också massor av batik i min gradrob förrästen. jag färjade ALLA mina kläder själv i alla de färger tom strumpor o trosor
    Ångrar nu att jag inte sparade lite som minne faktiskt
  • nikki2006
    Flört
    Nova76 skrev 2009-01-27 09:34:42 följande:
    tyckte att jag hade lite lagom innan men nu har det verkligen översvämmat, svårt att få överblick över allt och vissa glömmer jag bort att vi har... inte så bra... man borde ha 5-10 st, hade varit mer lagom, undrar om det nånsin kommer att bli så?? Nikki - åh vad fin pärlplattedressen var (trots suddig bild), förstår att du är nöjd med den
    tack tack, funderar lite om jag skall sälja lammen nu när jag har dalmatinerna, har ju en lammdress i nästa storlek också. Men det är ju så svårt att slita sig från de aldra finaste plaggen.
    Behöver lite övertalning hint hintFlört
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 09:37:46 följande:
    Japp- hann med mycket under tonåren..hippie,punk och hiphop Räknar vi långärmade och i nuvarande storlek så har nog Max runt 50 tröjor Kan vara fler men det tog emot att skriva femtio så mer är det inte
    jo men sälj inte nu när det kommer en till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-01-27 09:40:38 följande:
    Men, man har så mycket kläder, men inget att sätta på dem och definitivt inget man tycker matchar. Det är ett skumt fenomen.
    jag tycker det är som en lavin lite. man köper en byxa som är snygg och sen måste man ju leta en tröja som passar till, sen blir byxan för liten o då måste man ha en ny tröja som passar till sen tycker man att man inte BARA vill ha en tröja som passar till den byxan o då måste man ha en tröja o en byxa till hi hi osv osv
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 09:45:03 följande:
    Fina pärlplattorna i BTJag tänker då göra tvärtom och säger sälj inte lammen!! Jag tycker de är finare än vovvarna
    Fy på dig, inte säga så
    Ja men du har rätt de är fina, får nog stanna en liten stund till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12