Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-04-05 13:34:24 följande:
    Gott- inte ens 2 veckor kvar
    Jepp, har du kommit Varbergspolaren nåt närmre om hon vill med?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-04-05 13:45:53 följande:
    Ha ha ha tänk om jag hade särskrivit det ordet Ingen polare men en dansk älskare
    Nästan så man tror att du tagit dig ett{#lang_emotions_cheers}, men jag vet bättre . Ok, ingen som bor i stan och ingen kompis, nån här från tråden som kan ta sig hit? Nu är jag ännu mer nyfiken!!!
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-04-05 14:29:39 följande:
    hej i tråden!nyss avkklarat kalas här.men smabon ställde en svår fråga. jag får välja, antingen är han ledig i 4 veckor i sommare (vi skall bara vara hemma o fixa i trädgården) eller så är han ledig 3 veckor (som tidigare planerat) och jag får 1000 euro ca 10000 kr o shoppa för. VAD väljer man?
    Shit, det är ju faktiskt lite svårt . Först tänkte jag, lätt en vecka till, men 10000 kr, det är MYCKET pengar. Kanske FÖR mycket att hoppa för...? Blir liksom bara kläder på hög. Nä, ta ni 4 v semester, nåt annat är nog galet.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-04-05 14:42:28 följande:
    Vilket paketwww.tradera.com/Molo-kladpaket--auktion_88984...Stormis- ingen aning om Thea men jag tror det
    Shit, nästan så att jag vill köpa och bunkra. Men jag tror att Småfolks apklänning i 98/104 är tillräckligt i vår växalåda i de där stl... Hon har ju inte ens vuxit i sin 86/92 ännu .

Toppen med Thea!
  • Stormis

Förresten, du som verkar haj på datorer, jag har råkat knappa in nåt snabbkommando för Helskärm i Explorer. Vet du hur man får tillbaka menyfälten permanent?
    {#lang_emotions_dreamer}

• Stormis
    Incommunicado skrev 2009-04-05 19:07:07 följande:
    Hej tjejer!  Som en del av er kanske minns -  förra fredagen 27 mars fyllde jag år - och fick missfall (blödde ymnigt och hade ont). Jag blev förstås väldigt ledsen och det har varit tuffa dagar. I fredags testade jag mig igen och det visade starkt positivt, vilket förvånade mig. Idag åkte jag (efter en blödning igår) in på akuten för att se vad som händer och det visade sig att jag hade varit med tvillingar - det ena var alltså ett missfall men den andra lever! Så, peppar, peppar ta i trä - jag är gravid och beräknas återigen bli mamma gång nr 2 i november! *drömmer återigen om shopping*
    Oj, grattis!!!! Sån slags tur i oturen, håller tummarna nu! {#lang_emotions_flower}
  • Stormis

Förresten! Barnvakt är klar till salgen den 17 nu. Så nu Smultronhjärta kan vi börja ragga på riktigt. Kom igen nu folket - ingen mer som skall med???

Åker på Katvigsalg den 17 april, hör av dig om du vill med!
  • Stormis
    karmasus skrev 2009-04-05 19:36:29 följande:
    Varför åker ni inte i helgen? Brobizzen är billigare då  125 kr enkel resa =)Vart åker ni från. Jag är sugen.
    Jaså, det visste jag inte. Är det nåt nytt? fast så stor skillnad är det ju inte. Inte så att det överväger att missa första dagen . Jag kör från Varberg.
  • Stormis
    Plummy skrev 2009-04-06 19:26:11 följande:
    Snuttisen, fina passande kläder och allt . Stort grattis till Lille Olle!
  • Stormis
    lollypop skrev 2009-04-07 22:05:16 följande:
    ROOOLIGT att titta i BT, som alltid!!!Tjollabolla: Fiiin Småfolksshopping och underbara bilder på Milo SmillaMilla: Härligt pimpad Bugga Bubblan: Lillan ser ut som en riktig liten godisbit Liljan: Myyysbild på Loppan i skogen Stormis: Jisses vilka fina fyndshorts!!!Butte: Härlig shopping och dubbelt så härliga ungar!!! Nogula: Vilka vårbilder och fina barnen!    
    Ja visst var det. Tyckte att de var rätt fula där de låg (liksom gamla cykelbyxor ), Lindex såg finare ut. Men jag chansade och när jag kom hem insåg jag att det var bra köp. Blev schysst med fickorna så gär lite hängigt långt ner.
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-04-08 19:51:06 följande:
    GAHHHHH varför ser det ut så när jag postar den nya tråden . ALLT ser helt normalt ut när jag ska posta men efter postning ser det ut så
    Ser ju onekligen lite skumt ut... Men toppen att lägga andra gamla trådar i TS *sparar på scrollningen lite*. Är salgbloggen med? Ser den inte.
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-04-08 19:55:20 följande:
    vad f*n lägger sig länkarna som en klump sist för
    Släpp vinflarran nu, det här går ju inte {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12