Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-20 14:45:00 följande:
    Frågar man så får man ju svar Sant- finns en risk att den då hamnar på T- å andra sidan så är allt snyggt med NS  men tror du inte att den svarta med stars & turkosa kantband skulle va fin på Liam?
    Aaaaaah, men dock alltid samma svar
    Det känns lite så, naa, får nog fundilera en stund tror jag.
    Joo, den svarta är urfin men jag är rädd att den blir dassig?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 14:49:19 följande:
    Någon som har kopparna och någon molo tröja från hösten som har lust att gemföra dem i stl?
    Har inte kopparna men andra nyheter och jag tycker att dom är större överlag om man jämför med höstens.
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-20 14:51:22 följande:
    Jodå- saken är utredd och Max ska bli storebror i sommar
    Ännu en gång, GRATTIS, guuu så skoj, o tänk vilka fina mini kläder du kan köpa nu
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 16:31:31 följande:
    Hmmm fick svar från elvasmåtroll nyss, inte allt för vänligt så jag tror att jag ratar den shoppen nu Vad har ni andra för erfarenhet från dem?
    Men oj, vad skrev hon då?
    Jag har superbra erfarenheter därifrån, tycker att hon är jätte trevlig.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-20 16:29:46 följande:
    åhh lillebror har sin fina vovvetröja på sig dag och isabel är sååå avis. "får inte jag nån tröja med vovvar på mamma" också putar hon med underläppen sötrumpan måste ju få en dalmatinertröja, eller vad säger ni
    Men ååååh, sötnosen då, klart hon också ska ha vovvar.
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 17:11:46 följande:
    Vad är det för färg på kantbanden på den blå starströjan?
    Röd va?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-20 17:05:41 följande:
    Å köpte nyss ett par blåa starsbyxor och en grön starströja på Batinki Hoppas Hoppas dom fanns kvar!! Nu har jag nog betat av min lista för denna sändningen...  hehe
    Fiiiiiiiiit Älskar den gröna stars tröjan.
    Jag har nog också betat av min lista, blev dock inte så mycket, funderar ev. på gröna stars bralls och bubbel gums linnet också.
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 17:15:58 följande:
    Jag hoppas det....men de kan inte vara orangea då? Lite svårt att se på en del bilder...
    Njaaa, jag tror nog dom är röda, kolla hos Matador så ser man skillnaden om man jämför med den gröna tröjans orange kantband.
  • ängeln83

Tjolla

Klart du måste köpa linnet också ju, det är verkligen ett MÅSTE. Hum, alltså 92 räcker gott och väl till Liam, det är ungefär 4 cm längre än tröjorna i baby 92.

Ha ha, meeeeen, dom röda velorisarna är ju sååå fina till dalmatinerna, fast min nya favorit kombo blev nog denna:
    IMG_1205.JPG

• ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 17:29:56 följande:
    Ja, du har rätt. De ser helt klart röda ut när man jämför med den gröna tröjan. Vad bra! *älskar rött*
    Visst gör dom. Jag älskar också rött, till skillnad från vissa andra i tråden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12