Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Wailea skrev 2009-01-09 19:57:46 följande:
    Får väl hojta här istället då! Ingen som har badrocken från Småfolk? Har jag dålig smak eller Vill ju veta om den är bra i kvalitén m.m.
    Å den skulle vi vilja ha OCH tofflorna till åxå, liiite för dyrt bara tycker just jag

Himlans bra smak har du om du suktar efter den underbara
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-01-09 19:58:38 följande:
    Vad kul!Jag har på väg hem en Hangartröjan till P och ett bubbelgum linne, sen kanske jag har en dalmatiner tröja till M på väg oxå , om nu Annacill får tag på nån. Den hade tagit slut precis när jag la min order.
    Fiiiina grejer!! Jag har en lista på sisådär 45 plagg just nu jag vill ha, får se om gubben hjälper mig att fylla på eller dra av  
  • RååSa BuBBlan
    THEA och Grodan skrev 2009-01-09 20:00:33 följande:
    Herregud vad mycket trådar det finns är detta rätt nu då???? Godkväll alla
    rätt tråd och god kväll
    ängeln83 skrev 2009-01-09 20:00:34 följande:
    O här kommer jag igen Guess what? Liam SOOOOOVER, det gjorde visst susen att han bara fick sova 45 min idag på dagen, dom senaste dagarna har han ju varit vaken t kl 23-24.O vad görs här då? Molo hopping kanske?
    Bubblan sover åxå    *mamma o pappa kväll*
  • RååSa BuBBlan
    Indianica skrev 2009-01-09 20:01:40 följande:
    En undran ifrån nykomling i tråden, är danska barnkläder billigare i Danmark/ att köpa ifrån Danmark?Har precis köpt Ej Sikke Lej (ifrån Gigikids shop) och blev lite förälskad. Härliga färger och bra kvalité (tror jag)Fast något dyrt Billigare någonstans?
    Hej och välkommen

Som den danska kronan står just nu så är det dyrare att handla där tyvärr fördelen med danmark är ju annars att man kan hitta plagg som är tvärslut i Sverige.. Men i rådande läge så leta i Sverige är mitt råd..
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-09 20:03:54 följande:
    jag har med shoppat en dalmatiner tröja strl 92 och en regnbågströja
      H Ä R L I G T!!!
    ängeln83 skrev 2009-01-09 20:04:27 följande:
    Myyyyyysigt Har gubben din varit ute o farit nu igen?
    Japp!! Landade just på Arlanda, varit i Zurich och pulat lite
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-01-09 20:05:14 följande:
    Oj det var inte dåligt. Så många plagg kommer jag nog inte upp i men några fler blir det. Sen måste man ju kolla lite på andra märken oxå, du vet ju hur jag är Nova Star säger jag ju aldrig nej till
    Undrans om jag kommer falla för NS nån gång?   Iofs skulle vi behöva ett par jeans iallafall å inte bara mysis bysser
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-09 20:07:23 följande:
    En fråga, regnbågen, brukar den vara lite större som andra ränder?Funderar på om jag ska kunna klämma i Liam i en regnbågs body i 92.
    den upplever jag absolut som större! Ida har 80 i dom bysserna, 86 i body, 86 i suit och de passar perfa!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-09 20:07:26 följande:
    llm jag ringde dit innan och la undan de två och hon sa att där var tre lådor så det var bara att komma in. så jag åkte dit och så låg de två tröjorna undanlagda till mig men jag fick inte kolla på de andra kläderna  för de skulle först lagerföra allt. men hallå jag kunde väl fått TITTA!
    *snålt* man kan väl få en liiiiten kik iallafall
    isako skrev 2009-01-09 20:09:02 följande:
    Hej tjejer tänkte joina er om det är ok.. Har hållt mig i bakgrunden men handlat mycket, främst Molo som jag älskar.. Är dock ledsen idag.. Ville ha cup tröjan o den finns INGENSTANS att hitta i strlk 68.. Är det så att alla inte har fått den än eller? Har bara hittat den hos EST men finns bara kvar i stooor storlek... Vad är det för dalmatiner tröja ni snackar om??Rååsa bublan.. Bara så att du vet.. Jag är superavis!!
    Din lilla va ju såååå söööööt i bildis   *gullunge*
    jompa skrev 2009-01-09 20:09:20 följande:
    hihihi nä de har väl inte varit din grej men jeansen är ju underbara.
    Jo vi hade ju ett par men dom åkte efter typ en vecka   *gillar mjukis kläder*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-09 20:09:53 följande:
    Härligt Alltid mysigt när dom kommer hem igen.O va kul att han vill spana Molo.Jag berättade för sambon att jag hade köpt lite Molosar innan, o gissa vad han svarade?"Va bra"."Öh, what, bra?""Ja men alltså Liam behöver ju mycket kläder nu när han snart börjar dagis, och dom är ju faktiskt ganska fina". Jag blev helt paff, han ironiserar alltid mej när jag shoppar, har lixom blivit ett skämt här hemma. Så nu är det fritt fram, MOLO...HERE I COME!
    ha ha ha

Undrans vad min säger?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-09 20:10:47 följande:
    Men då måste ju en 92 body funka till Liam.Hans 92 body i space är verkligen tajt, men dom turkos/lila ränderna är fortfarande stor, både på bredd/längd och i ärm.
    space e smaaaaaaaaaal!! tror absolut 92 funkar!!
    isako skrev 2009-01-09 20:11:58 följande:
    Köpte en den röda hoodtröjan med stjärnan på rean, men när jag fick den idag så kände jag bara bläää. Sorry alla NS fans.. Blir Tradera på den..
    Låter som mig de där
    isako skrev 2009-01-09 20:14:17 följande:
    Ohhh hoppas hoppas hoppas!!!Rååsa bubblanTack Din bubbla var oxå supersöt och det blev ju inte direkt sämre med sååå fina kläder heller.
    Tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12