-
-
Nu är det godnatt här..
Natti!
-
Hej flickor! Hur är läget här ikväll? Har det kommit in mer Molo nånstans idag?
-
ÅÅ såg att du hade shoppat massa fint! är bara LITE avis på katvig hooden... *vill ha*!ängeln83 skrev 2009-01-10 21:26:40 följande:Hej hej.Allt bra...lite sönder shoppad bara Hum...Eleraff har fått in lite, råkade shoppa en regnbågs tröja innan.
Ahh regnbåge vill vi med ha! Funderar på ett par byxor, visst kan väl det bli fint med en enfärgad turkos tröja till, det har vi ju hemma... -
GAAAAAH! 120 kronor!!!ängeln83 skrev 2009-01-10 21:31:37 följande:Ah, jag är super nöjd, speciellt med brallsen men även med hooden, såååå tok fin. Skit också att jag inte visste att du ville ha en, isf kunde jag ju köpt en till dej också, kostade ju bara 120 kr. Regnbågen är verkligen finare än nånsin med den mörkare gröna randen, hoppas Eleraff skickar fort.Ah, det blir super fint Liam hade NS turkosa tröja ihop med regnbågs byxorna i somras.
*tjollan dog*
-
Inte vad jag har sett tyvärr...Plummy skrev 2009-01-10 21:30:37 följande:www.karloogkarla.dk/t_shirt_fra_molo__sort_me...Tror ni dessa stars kommer som suit eller body?
Det står på sidan att Molos t-shirts är små i storlek... Då kommer inte Milo kunna ha baby 92 -
Haha! det har stört mig medängeln83 skrev 2009-01-10 21:34:50 följande:Åååååh, ÄNTLIGEN steg mina auktioner till 2600 kr, har stört mej hela dagen på att dom legat på 2599 kr
-
JÄTTEgärna om du ska dit igen! Jag kanske kan ringa o lägga undan? Fast det får man väl säkert inte iofs...ängeln83 skrev 2009-01-10 21:35:58 följande:Eller...124,50 kr för att vara exakt Men du, ev. ska jag dit igen nu i veckan, kan kolla om dom finns kvar då om du vill?
-
Då ska jag ringa på måndag! Du får gärna inboxa vad affären heterängeln83 skrev 2009-01-10 21:37:29 följande:Fast du...kom precis på, dom skickar gärna om du vill.VovvisarPlummy skrev 2009-01-10 21:37:12 följande:Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:35:37 följande: Vad trist! Vilken t-shirt var det du hade velat ha?
-
Men himmel, där är så oootroligt många söta barn i bt så det är helt otroligt!
Isako -- din knodd är nog det sötaste jag nånsin sett! Helt underbar!
Hilti --- Lagom tajt suitSer gosigt ut!
Preggi -- Såå fina tösen i byxorna... Dom skulle nog va fina på Milo med va...
Ängeln -- Massa fin shopping å fiiina Liam i småfolk!
Duntoffla -- Grymt mkt fin post å sötaste NoelSuperfin kombo med småfolk & katvig. Dom byxorna passar till så himla mkt så man skulle kunna ha 3 par minst!
Loveliva -- Fina Hilda, stackars tösen vad prickig hon är...Härliga snöbilder du visat innan med, ser såå kul ut att åka pulka. *vill oxå ha snöö*
Mamma sussie -- Massa fina kläder på söööta barn
Tinkerbell -- Fina Molobodyn! Riktigt fina färger på den!
Liten Blomma -- Himla fin post! Kopparna är ju underbara, synd att dom är för flickiga för min grabb...
Rååsa Smurfen -- Fina Tara i Molo!
LA Woman -- Duktigt av dig att bara shoppa strumps, jag är imponerad
SmillaMilla -- Fina sötnosen i Molo, snygg kombo med! Hoppas hon kryar på sig
Seadwarf --- Så fina bilder! tycker grabben är söt i långt hårLejontröjan är underbar!
Pju, hoppas jag fick med alla