Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-12 20:07:08 följande:
    fiiina bilder. den klänningen som snyggingen håller i, vad kostade den? den är så jäkla toksnygg. bra att suitsen är större då varar de längre
    He he var så inne i mitt eget så jag missade vad den kostade Men hon dyker säkerligen hit snart
  • Everlonn

Så!! Nu är det bilder i bt från B&R (är inte min butik!)

Phu vilket jobb att lägga in så många bilder *blä*

Tog bilder från rean oxå..på någras begäran...men de orkar jag inte lägga på min sida just nu!

• Everlonn
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 20:04:56 följande:
    Jiiihhuuuu är dom?? *Lycka* Då kansek Skatten kan ha 92 i bodies då? Tidigare kollektioner har varit såå taaajtaa *stoppad korv*
    Skulle jag tro..kollade visserligen bara regnbågen..men den var minst 2 cm bredare är skidflickorna...
  • Everlonn
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-12 20:15:12 följande:
    everlonn - är det bilder från B&R? såg du om det var 30 eller 50 % på molo jackor/overaller?
    Nä, tyvärr...var helt fokuserad på nya molosar Men jag tog bild på vad som var kvar...ska jag lägga in den i mitt album?
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-12 20:17:25 följande:
    men kom igen nu så fina kläder! jag kan inte bestämma mig för om dinosuiten är ett måste eller ej...  vad kostade suitsen där?
    349:-

Finns 92 kvar i koppar och fjärilar Vet inte med dinosarna...
  • Everlonn
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-12 20:18:35 följande:
    everlonn - gärna fler bilder, i alla fall på ytterkläder...
    Ok, jag fixar...
  • Everlonn
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-12 20:18:35 följande:
    everlonn - gärna fler bilder, i alla fall på ytterkläder...
    Ligger i mitt album under diverse...

Är det någon som vill se nåt från rean så kan man gästboka..så lägger jag det i albumet..vill inte spamma BT med såna bilder!

Molo nyheterna var liksom en annan sak

(Påpekar igen att det är inte min butik! Och har inget vinstintresse där heller!)
  • Everlonn
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-12 20:28:08 följande:
    overallen brevid den röda,är den svart el lila - ser du everlonn?
    Tror den är grå? Ser så ut på stora bilden...
  • Everlonn

Så! Nu ligger alla reabilderna i mitt album! phu...äntligen färdig...

Dom här har jag missat i butiken och jag är där OFTA! Hur kan man missa liksom...men hur häftiga var inte jeans med regnbåssöm???
    rea21

• Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-01-12 21:07:57 följande:
    här är lista och bilder kommer (har inte ett enda plagg ännu) men inte samlad bild, tror jag, de kommer ju lite då och då och jag plåtar dem och sedan åker de i lådan el på Damien direkt. Fast jag köpte ju typ 10 plagg bara på ziggys så där kan ju samlad bild komma. suitar: dalmatiner 80cuba cars 80cups 86dinosaurier 86bubbelgum 86tröja: bubbelgum med stjärnor 92 juniordalmatiner med stjärnor 86 och 92rosa bubbeltröja 86blå bubbeltröja 92bubbelgum med randig ärm 86dinosar med camoärm 92cuba cars 92 juniorröda bilar/bubblor med randig ärm86body:rainbow 92cups med randig ärm 86byxa: gröna stars med vanlig molomudd 86blå stars med vid mudd 80dalmatiner med rosa mudd 86cups 80linne: dalmatiner 92gröna stjärnor 92svarta stjärnor 92kvar på  önskelistan: turkosa stjärnbyxor 80 el 86 troligen dalmatinersuit 86 el 92ev gröna stars med vid mudd stlk 80T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen
    Vilken lista!Förvånad

Önskar jag hade din plånbok
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12