• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Goddag tjejer!

Allt bra?
    Några nyheter?

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 16:05:42 följande:
    Hon skickade nya till mig när mitt paket försvann.Hej på er goaste!!
    Hej !

Hur är det med er?
    Här är det inge vidare. 2 magsjuka tjejer..
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 16:25:10 följande:
    Heej Nämen fyyyy, ischa magsjuka är inge vidare   Hoppas de är friska snart!! *försiktig krya på dom kramar från Liten Skatt*Med oss är det bara fint tack, friska och pigga alla tre för en gångs skull Dock fick jag beställning på mat nu  CU Later!!
    Tack så mkt! De är tack och lov inte så medtagna... Skönt att ni mår bra. Ska du till sthlm i helgen?
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-12 16:31:03 följande:
    Preggi skrev 2009-01-12 16:18:03 följande: Stackare!! Hoppas de mår bättre snart!!
    loveliva skrev 2009-01-12 16:37:02 följande:
    God eftermiddag !!Så mycket fint LLM har  Får se hur det går med köpstoppet Preggi -- Massa kryapåerkramar till tjejerna Linnea och Kevin = Jessica ???  
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 16:39:09 följande:
    Ihh stackars flickor. Och dig! Hoppas det är snabbt övergående. Vi har klarat oss från det hittils, men man väntar ju bara på det....
    Tack så mkt tjejer. Ni är så gulliga..
    Vad skönt att ni klarat er. Det är värsta sjukan av alla.. Tvättmaskinen har gått i ett hela dagen.. Har övergett de fina kläderna och borde nästan ta kort på M nu.. haha!

Nu vill jag shoppa molo. Hoppas verkligen att det kommer lite nu som jag vill köpa i våra storlekar!
  • Preggi
    Tindrisen03 skrev 2009-01-12 16:45:28 följande:
    Vad tycker ni om denna? Blir det för mkt pärlor?Ingen som förresten kan säga ngt om hur stl är på dalmatiner/fjärilstights?
    Den är fin tycker jag! Vi ska nog ha den till en av tjejerna. Vet inte med tightsen i vår med tidigare säsonger tycker jag de varit lite små.
  • Preggi

Tack Butte, har du shoppat en massa nytt nu? Jag hittar inte det vi ska ha i rätt strl..

• Preggi
    Buttelina skrev 2009-01-12 17:10:51 följande:
    nä jag har bara shoppat två tröjor
    vilka? vi har bara köpt ett par dalmatinbyxor.. vill ha meeeer!!!
  • Preggi
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-12 18:57:38 följande:
    Helt seriöst alltså....www.familjeliv.se/Forum-4-188/m40207534.htmlTror ni soc kan sponsra mej nu när jag e mammaledig så jag har råd att köpa lika mycke danska barnkläder som ni andra här i tråden....
    Ja men absolut. Det är ju inte mer än rätt. Annars är det ju orättvist ju...
    det går ju inte att gifta sig i rådhuset...
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 19:02:40 följande:
    Hej hopp igen!Jag e hopping suuuuuugen Bubblan --- tjusig liten nätt (& halv ) lista hörru'
    Helloo igen...
    Vad tror ni? ska man lägga ut en lurv nu på T eller vänta lite tills de är slut på rea?
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 19:12:47 följande:
    Hmm beror ju på om den lurven du lägger ut ff finns i stl i shopparna? Fast å andra sidan tycker jag folk har dålig koll på att plaggen går att köpa billigt på nätet ... Lurvar verkar gå helt OK på T nu
    Tänkte sälja Matildas blå och köpa en rosa med gula kantband istället? Eller behålla och köpa en rosa med?
    Vad ska du köpa för nyheter?
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 19:25:57 följande:
    Ja det hoppas jag med! Annars får Milo dras med råååsa kanter
    Men de kanterna är inte tjej råååsa de är cool råååsa såklart killar kan ha det med...

JAg vill att det ska komma mer molo nu så jag kan shoppa lite... Eller mkt..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12