Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ÖNadja skrev 2009-01-13 18:52:33 följande:

God kväll i tråden! Har bara hunnit in här snabba svängar dom sista dagarna då ja börjat plugga igår och vart ensamstående till på fredag (min käre sambo är på utbildning).. =) Vilka butiker har hunnit få in det nya Molo? Fick de här från Matador idag: "Hej! Hoppas helgerna har varit fina! Ett första litet vårtecken har kommit från Molo! Ränder, stjärnor och fina print finns nu ute på webbshopen. Men många av de nya sköna trycken med dalmatiner och dylikt har vi sparat till de modeller som kommer om ca en månad (där de gjorde sig så himmelens fint J). I butiken på Hornsgatan möblerar vi bland REA-skyltarna, procenthalterna ökar! För er som inte har vägarna förbi så bjuder webbshopen på frakten! Välkomna!" Ja fattar inte, har hon fått det andra eller, vadå sparat..?! =)
    Ja, visst var det lite luddigt skrivet... men jag fattar det som att de inte fått hem det ännu utan får det med leveransen som kommer senare, om en månad, typ
  • Magda78
    Tibell skrev 2009-01-13 18:53:48 följande:
    Nu är jag lite jobbigt som ha ännu en fråga. Men jag tänkte jag skulle köpa strumpbyxorna med..de blågrön randiga. Vilket stl bör jag ta då??
    Får man fråga var du sitter och "klickar" någonstans?
  • Magda78

Vad många fina barn som kommer ha den underbara tröjan i vår

• Magda78

gosmamman skrev 2009-01-16 08:51:01 följande:

Godmorgon, i helgen ska farmor komma hit och passa barnen, vi ska till sthlm o sova på hotell i gamla stan. Finns det nån butik man inte får missa?
    Vi åker också in till huvudstaden i morgon så jag vill också gärna veta var man ska ta vägen... vi ska främst till Odenplan...
  • Magda78

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 10:18:24 följande:

Ha ha ha ha *skrattanfall här hemma* Bubblan gillar inte dockor nå vidare, hon tycker dom är så där lite små läskiga och hon har fått en Skrållan docka som pratar av farmor.. Nu kommer hon med den, bär den i pincettgrepp å tycker den är allmänt obehaglig och så säger hon  "Mamma bott den mållan, den sitdåli bäbis"   ha ha ha ha!! (mamma ta bort skrållan den är en skitdålig bebis)  
    Underbart med små barn!!!
  • Magda78

tinkerbell74 skrev 2009-01-16 16:11:34 följande:

Packade upp paketet från B&R tidigare. Katvigs cerise/röda klänning var ju bara helt underbar i färgerna!! Kommer att bli ett favvoplagg känner jag på mig.
    Nämen vad läser jag?! Skoj att du fått tag på en till slut Och jag håller med - jättefin!!!
  • Magda78

tinkerbell74 skrev 2009-01-16 16:40:13 följande:

Magda78 skrev 2009-01-16 16:31:28 följande:
    Ja jag blev så glad när jag hittade den där till 50%.
    Skoj! Då känns det lite bättre att jag hann precis före dig på Hanazacka...
  • Magda78

Tjollabolla skrev 2009-01-19 16:27:06 följande:

ÅÅ vad jag är glad att jag fick tag på Astronautsuiten i 92!! Älskar "din" affär Linnéa! Hon som hade den var ju hur trevlig som helst Nu finns det bilder i bt!
    Var kan man se bild på denna omtalade astronautsuit? *nyfiken*
  • Magda78

H04 A07 skrev 2009-01-19 16:50:51 följande:

Hejsan! Varit borta och jobbat en vecka men ser att det köpts en hel del nya molo i bt. Är lite sugen på kopparna i heldräkt i stl 86 en det verkar vara slut. Någon som sett den? Verkar inte vara så många som tagit hem den heller. Har hittat den på www.littlesunflowers.com/, nägon som handlat där? Är de bra? Blir ju billigare att beställa därifrån än från danmark, tom billigare än från Sverige. Heldräkten kostar ca 305:- där.
    Vad kostar frakten därifrån då? Var in och kikade och hittade ett par plagg...
  • Magda78

Magda78 skrev 2009-01-19 17:00:03 följande:

H04 A07 skrev 2009-01-19 16:50:51 följande: Vad kostar frakten därifrån då? Var in och kikade och hittade ett par plagg...
    Hittade --> frakten var ju väldans billig, från UK liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12