Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

har någon länken till den utländska sajten som har molo som heter ziggis eller nåt sånt??

• melizza
    LA Woman skrev 2009-01-12 21:19:58 följande:
    Ja, visst är den!!!!! Jag blev förälskad!!!!!
    den klänningen med dem stjärntjatsen var riktigt fiiiiina.....måste nog med ha dem till min stora tös....min lilla ska ha volanger Skrattande nog bara jag som gillar volangerna (bra för mig för då tar dem inte slut så fort) Skrattande
  • melizza

Godmorron!!!

SmillaMilla skrev 2009-01-13 09:14:20 följande:
    ja men precis så tycker jag med. Men funktionen måste ju gå före snyggheten.
    behålla!!!! Jättesöt Svea i overall o småfolk luva
  • melizza
    maugu skrev 2009-01-13 09:19:46 följande:
    God morgon!Ja-nu är det livsfarligt igen..har ju ej kunnat hålla mig så nu är det MOLOsar på väg hem från vårens
    oj vad blev det då?
  • melizza
    lillronya skrev 2009-01-13 09:25:49 följande:
    Jag har inte beställt nåt än. *duktig* Men jag har lagt undan en tröja med cuba cars och pepitarutiga ärmar på annacill.
    jag har inte heller köpt nåt *duktig* men det kliar ju så i fingrarna....så mycket jag vill ha att jag inte kan bestämma mig men tror jag ska köpa dalmatiner tights på Okidoki men det blir ju nästan 300 för ett par tights *snål*
  • melizza

Lillronya: superfin katvig outfit på A....söta dina barn...små busfrön...

Söt T i hoppgungan med

• melizza
    lillronya skrev 2009-01-13 09:58:31 följande:
    Japp det kommer senare. I turkost och rosa.
    åååå när kommer katvig ut i svenska sajter tro????
  • melizza
    katarina118 skrev 2009-01-13 10:12:57 följande:
    kan man inte beställa från bus och rackarty???hur se man storlekar å priser å kläderna på deras hemsida???
    man kan maila o fråga efter det du önskar och dem svarar supersnabbt och skickar med för 29 kr frakt....kanonbra service i den butiken måste jag säga
  • melizza
    katarina118 skrev 2009-01-13 10:20:06 följande:
    melizzahur gör man med betalning då om man be dem skicka???
    man kan få deras BG att betala in på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12