Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

åå min son växer helt enkelt för fort...nu är alla mössor för små förutom en som är förstor *hmm* funderar på om det är lönt och köpa på sig fler väpnarluvor...hur länge brukar ni ha dom in på året?

• Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 16:57:21 följande:
    Max hade och kommer nog även nu i vår ha sina ganska länge..men då blåser det som katten här på västkusten
    hmm ja dom är ju inte så tjocka...gaaa blir tokig. Nelly är ju så stor nu så saker håller liksom vääääldigt länge men lillemans saker säger bara tjoff.
  • Mamma Kråkan
    Pepper79 skrev 2009-01-11 17:12:44 följande:
    har du någon e-post till bom bom i jönköping eller telefonnummer? Kan inte hitta det på nätet konstigt nog
    036 - 34 84 32
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-11 17:26:51 följande:
    Hellu i tråden Hoppas det nåt?
    noop letar så jag blir blå efter pärlor & koppar i stl 92 Fundersam
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-01-11 17:29:47 följande:
    De butiker som tagit in det nya är väl redan tomma. Verkar som att folk shoppat byxorna av sej redan.
    Jaa vet onda människor *grrr* har väl mig själv att skylla kom ju på försent att nelly kan ha dom som knickers men dom kommer ju igen.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-11 17:31:04 följande:
    Hm... De kommer säkert till fler shoppar i veckan tror jag *håller tumsen*Men är det inte himlans dumt egentligen, shopparna tar inte in suits i 92 och knappt annat i 92 heller???  *fattar ingenting*

Ja med ....nää super skumt faktiskt viggo drar redan 86 i suits och han är 9 månader bara.

Är det inte fler som köper suits i stl 92 & 86 än i 56.

Nää nu kallar dammsugaren & badning av vildarna annars kan inte mamma se bones idag

kram kram

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-11 17:38:34 följande:
    Ja visst e jag   *mallig*  Men fyyy va det skär i hjärtat när man plockar dem ur samlingen  "du åker nu din fina fina lilla suit, puss o kram och ha de bäst"  Å jag saknar dem sååååå!! Nästan tomt på suits hyllan    Bubblan är stor tjej nu och annat får ta deras plats *snyft* Ska lägga ut ett par till senare, men sen får det nog dröja till Februari innan nästa laddning
    ååå innan jag kilar måste jag kolla har du lust & gb mig ditt alias på T ?
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 22:50:40 följande:
    Vad har du för vagn och vilken är du sugen på?Jag är lite sugen på en UJ. Har den som syskonvagn o den är ju så bra! Men lite onödigt när vi redan har en Bugaboo och en brio sitty...
    aaa samma dilemma här är sugen på en swift har cameleon men är lite miss nöjd faktisk känns så skör hela tiden...gaaa men kan inte bestämma mig sambon säger max en vagn den tråkisen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12