Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-04-08 13:34:40 följande:
    Hon är jättefin i den
    Åh tack

alltså det blev ju vår av misstag.
    jag gjorde en beställning sen blev jag rädd att den ej skulle passa o annulerade den o betalade ej.
    idag kom den . så jag betalade den iallafall och mailade dom en bekräftelese/skärmdump att jag betalat den och tackade.
    den passar ju och är fin
  • Quiet thoughts
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 13:38:13 följande:
    Jättefin Jag letar dagisjacka till Maia som kan passa hennes rosa midiapple regnbyxor (de från vår 08). Någon som har tips???
    tack

nu kanske jag måste beställa en åt Alvin också?

grön eller svart? haha.
    svart kanske blir varmt i soliga dagar...Hmm.men tål ju skiten bättre.
  • Quiet thoughts
    ÖNadja skrev 2009-04-08 14:06:19 följande:
    måste få visa den ja har till sonen..OT..     (ja vet byxorna är aaaaalldeles för långa.. )  
    så fint.
    vad för nummer är det på hans jacka?
    jag är K*t på den gröna
  • Quiet thoughts
    ÖNadja skrev 2009-04-08 14:13:46 följande:
    den gröna är ju så himla snygg!! den tycker ja helt klart att du ska köpa!! Storlek på jackan..? 92. E är 84 lång, så ja har vikt upp ärmarna lite grann, men ingenting som egentligen syns, jackan har även en mudd på insidan av ärmen.
    Ja jag måste nog ha en grön 92.a åt sonen
    synd att jag är pank själv men jag kanske kan bli liiiiiiiiiiiiiiiite pankare
  • Quiet thoughts
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 15:10:50 följande:
    Hej flickor! Fy vad sur jag blir när jag kommer hem och öppna posten, hade fått denna tröjan www.tradera.com/Retro-lila-lejontroja-fran-Sm... FY FAN vad den ser ut!!! Lejonen är knappt gula, dom mörk gula. Hela tröjan är nopprig och äcklig!!!
    oj.
    den ser ju fin ut på bilden
    är det samma tröja då? :-d kanske inte motsvarar bilden alltså...
  • Quiet thoughts
    ÖNadja skrev 2009-04-08 15:30:07 följande:
    be om att få lämna tillbaka det, det står ju nyskick! då ska den knappt va noppig (för mej iaf).
    jaså? varför finns de kvar i nr i webshoppen då tro?
  • Quiet thoughts
    ÖNadja skrev 2009-04-08 15:33:32 följande:
    kan ju hända att det bara är VV själva som har kvar dom. Men som sagt så vet ja inte säkert..bara ett rykte som jag har hört..å rykten är ju inte alltid att lita på.. Den gröna är ju så himla fin. Ångrar nästan att ja inte tog den i grön..fast svart är lite mer lekvänligt..fast ja är gooode sugen på en i grönt också..Det är ju bra pris på den!
    Kanske man kan maila dom o fråga? eller testa bara o beställa.
    finns den kommer ju ordern ganska snart.
  • Quiet thoughts
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:03:59 följande:
    Men gud vad trevlig hon på mysgrodan är, jag fick mail precis om att en body inte fanns och att jag kanske vilje ha nåt annat istället och sen fick jag välja ett VALFRITT plagg från molo eller ns HELT gratis för att jag var så bra kund och att det var påsk Jätte glad blev jag Jag bytte mot en tröja som var 50 kr dyrare och fick ett par fiiiiiiiuinba ns byxor helt gratis Äntligen känns det som att det vänder för mig och det ena positiva efter det andra händer mig
    vad roligt
  • Quiet thoughts
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:14:02 följande:
    Vad händer med dig då annars???
    jo annars är det helt bra här borta på Åland
    Väntar gäster som kommer o grattar Alleballe i efterskott
    Njuter av lovas fina jacka som kom av missat och ja jag har betalat den såklart och annars är allt lungt...
  • Quiet thoughts
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 16:13:36 följande:
    Håll i er, här kommer min tröja i NYSKICK!!! Fin va???
    oj så där ser Alvins en småfolk ut o skulle aldrig beskriva den i nyskick
    snarare som finska Tradera har som valbarhet

"ny, som ny, som man förväntar sig", sen fanns det nåt till
    så för mig är det där mera en som man förväntar sig haha

typ.
  • Quiet thoughts
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:32:41 följande:
    Jag är så nyfiken på mina paket, mycket av det jag handlat är okänd mark. jag köper ju typ aldrig nova star och kikkid annars och sällan småfolk heller. Så det skall bli super spännande. Här skiner solen i skåne och vi grillade ute igår. Sugen på att åka till lillronyas meandi party imorgon men vet ej om jag orkar. Går ju upp kl5 varje morgon och Ronya bor 1 timme bort.
    NovaStar kommer du garanterat att tycka om
  • Quiet thoughts
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:41:09 följande:
    Har du mycket nova star??? jag har ett par byxor och de älskar jag, är alltid först i tvätten Nu kommer jag vara stolt ägare till 4 par hi hi
    Jag har just nu

4 par NS byxor åt Lova
    4 åt sonen varav ett par är till salu på huuton.

2 par mössor

1 lurvjacka
    och en tröja.

• Quiet thoughts
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:59:16 följande:
    Vilka gillar du mest av alla dina NS jeans???
    Å jag gillar vad nu alla heter
    de nya baggymodellen, som ser skitiga ut finns bild i galleriet mitt
    å harem är också snygga,dom har vi med.
    Vi har också en äldre modell jag inte vet namnet på, de är ljublåa i nån nyans med bruna muddar de med.
  • Quiet thoughts
    nikki2006 skrev 2009-04-08 19:46:35 följande:
    Är det dem som heter XL??? Är de för rundare barn eller är det bara som jag fått för mig. Funkar de för smala barn med? Tycker de är skit snygga men inte vågat köpa för jag var rädd att de skulle bli för stora i midjan
    Alvin är smal och de sitter bra på honom

Det är dom du tänker på och de är ett MÅSTE ialla NS garderober.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12