Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-20 21:21:26 följande:
    Tack!Jag säger som Butte..det måste va lufttorkningen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 21:24:09 följande:
    inncomunicado: Supersöta Damien. Sååå fin kombo med ejsikkelej o katvig. fantastisk skatt: Vilken underbar liten kille du har. Sonen min har också den katvig hooden, det är hans stora favorit. buttelina: Såå fina ungar du har! Och i ljuvliga färger. Och ja shoppingen den vet du ju så klart är kanon fin. Helle: Vilken fantastisk bild på din minsta. Så söt. Ja båda dina barn är fina och passar så fint i katvig färgerna. Önskar så att anton skulle gilla dem, men nä.
    tack sötis
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-20 21:27:33 följande:
    God kväll girls!Massa fin shopping och fina barn i BT!Suiten med bubblor var underbar! måste nog ha en sån
    ja gud ja! noel måste ha en sån!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-20 21:33:51 följande:
    Ja, jag tror nog att han faktiskt måste det. Jag som inte skulle köpa så mycket mer suits...Hmm...är den också stor? Tror du 86 räcker?Och kan man någonstans se bild på dino-suiten?
    hmm jag har 92 till lillebror och jag tycker dom är lika långa som innan... dock är benen kortare men axel/grn måttet större. något bredare också.. jag tror 86 räcker till noel. ronya har ju det till emilio...

dinosarna kan du se på llm... den suiten som just dom har i strl 86 är UNDERBAR i printet. dinosaurierna är underbara och vattenfall på magen
  • Buttelina
    Nika skrev 2009-01-20 21:41:16 följande:
    Butte: Fiina barn i fina kläder som vanligt!Gillade Bias frilla i bilsuiten Men nu blev jag ju sugen på en Kik Kid klänning.. hur är de i storlek? Vad har Isabelle?(Ella har ju 110/116 alt 122 annars)
    tack

hehe han var nybabad

tycker de är heelt normala faktiskt. detta är 104 på isabel och hon är 98 lång ca. den sitter perfekt. 110 hade blivit lite för lång i kroppen, men jag köpte en 110 tilll henne i svart idag
  • Buttelina
    Nika skrev 2009-01-20 22:25:01 följande:
    nej den i trikå med volanger!
    den gröna finns i strl 116 på barnlyan 50%

sorry att jag bara försvann. fastnade i dokumentären på 5an
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-01-20 22:19:24 följande:
    tack då blir det en röd för den turkosa fanns bara i 110 och så blir det röd/ ljusblå strumpbyxor till så som på din tös...såååå fint
    ta 98 det har isabel
  • Buttelina
    havsvind skrev 2009-01-20 22:05:52 följande:
    Var hittar du klänningen? Behöver mindre stl än dig...
    vilken strl vill du ha? gigi kids har 86 i petrol till 50% barnlyan har mindre i gröna 50%
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-20 22:38:03 följande:
    Kom på att jag lovat sambon att prima väggarna i köket innan jag somnade, nu är det gjort iaf. "Råkade" hitta godis skålen från igår också, som tur är så är det inte tillräckligt mycket så jag kommer bli spy färdig idag också Ajust det ja, vill ha tips på bralls till IdaT:s röda flodis tröja.
    åh flodis tröjan är så fin med röda strumps och lindex lila velourbyxor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12