Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-01-21 22:32:42 följande:
    Halloj i tråden! Satt o dumsurfade på Tradera.. o OJ vad mkt danskt där är nu Kan det vara för att måånga vill köpa nyheter tro!? o apropå T.. har fått svans nu! *stolt viftar jag på den*
    Åååååh, grattis
    Jag vill också ha svans, eller åtminstone annan färg på stjärnan
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Nu är det dags för mej att ta på nattmössan, då går ju tiden dessutom fortare tills postis kommer imorgon
    Sov gott allihopa.

• ängeln83

Godmorgon

Steg precis ur sängen, när jag vaknade så låg Liam jämte mej och sov, sötnosen har gått in till mej o lagt sej alldeles själv inatt

• ängeln83
    melizza skrev 2009-01-22 09:02:23 följande:
    God morgonvad mysigt med liten i sängen....men att du inte vaknar när han kommer....jag vaknar vid minsta lilla ljud i huset....
    Blev förvånad själv, han måste ha tassat in väldigt tyst. Känns ändå skönt att han fattat galoppen att han ska gå in till oss ist för att gå runt i huset och leka
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 09:05:06 följande:
    Hihi så gör Milo varje natt. Mysigt :) Jag vaknar inte heller, inte sambon heller trots att han klättrar över honom.
    Super mysigt Speciellt om dom verkligen lägger sej, sist Liam kom in till oss på natten så började han tända alla lampor och sätta på tv:n
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-22 09:05:37 följande:
    God morgon.Väntar besök så jag blir inte långvarig. I dag är svea så fin i vovve tröjan o röda velourisar. Bild kommer väll vid lunch. Shoppas det något kul?
    Morning.

Den kombon är såå fin, Liam ska också ha dalmatiner idag, får se om det blir röda eller gröna velorisar till.

Naaa, har inte kommit igång med shoppingen än, eller jo, fast en grej till mej
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 09:08:51 följande:
    Haha ja, i början gjorde Milo det men nu har han fattat. Vi vaknade en natt av att taklampan var tänd. Hmm mysigt....
    Aaaaaa, GOOOOOOOOOODMORGON lixom
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-22 09:11:39 följande:
    vilken j*vla skitmorgon Sambon skulle köra till jobb imorse och när han kommer till bilen så ser han att någon sparkat/slagit sönder den hela fronten på bilen är helt demolerad VARFÖR gör man en sån sak?
    Men herregud, vilka idioter det finns. Vet precis hur det är, har dock aldrig fått vår bil så skadad men en massa små saker hela tiden.
    Säkert en hög snorungar som tyckte det var super coolt. Synd att ni inte såg dom för då kunde ni ju sparkat lite på dom.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-22 09:17:59 följande:
    ja det är säkert det! det har hänt nån gång inatt, så nått gäng som tyckt det var roligt? de har snott vår reg skylt dessutom?! undrar vad dom ska med den till?
    Den ligger säkert slängd nånstans, vi blev av med våran men hittade den i vår postlåda?!!!! O exakt vad gav det lixom?
    Så tråkigt att man inte kan få ha sina egna saker i fred.
    Vi upptäckte igår att våran snöskyffel vart borta, hur normalt är det att gå in på en trädgård o sno en skyffel för typ 99 kr? Naeh, jag vill ha larm runt hela vår trädgård.
  • ängeln83

Behöver mer tips på mössor till turkosa Molo lurven, förutom VV:s då

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12