Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Elaizans mamma skrev 2009-01-22 14:03:25 följande:
    Behöver hjälp.....Ska klöpa en jensklänning.Har ångers vilken jag ska köpa.....Vilken hade ni valt?www.lillamirakel.se/default.aspxwww.blocket.se/vi/19270944.htm?ca=22_s
    Ser inte den första men jag älskar Levis klänningen, vilken storlek vill du ha?
    För www.jamina.se har den på 50% rea, 275 kr.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2009-01-22 14:06:42 följande:
    Ser inte den första men jag älskar Levis klänningen, vilken storlek vill du ha?För www.jamina.se har den på 50% rea, 275 kr.
    www.jamin.se ska det ju va.
  • ängeln83
    Elaizans mamma skrev 2009-01-22 14:07:58 följande:
    Åhhh, har dom, stl. 24 mån??
    Jupp, stl 24 mån finns, du beställer som vanligt och skickar ett mail om att du vill ha 50% rabatt, så drar dom rabatten i efterhand.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 14:15:10 följande:
    Usch precis som jag. Har hostat hela natten så jag rivit upp halsen... *aj* Tyckte Liam passade urbra i lurven!!! Jag är sugen på den lila med blåa kantband från den nya våren.
    Fy då, inget roligt alls. Speciellt inte när man vet att Liam också förmodligen blir sjuk om jag blir det, alltid värre när dom små blir sjuka.

Aaah, jag är kär
    Är lite sugen på en grön från vårens också men jag tycker dom är lite dyra *snålis*
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2009-01-22 14:18:33 följande:
    USch, din stackare ! Kryp upp i soffan och bädda ner dig och låt sambon ta hand om hushållet... så har jag gjort. Kan ju diskuteras vad som tagits omhand, men barnen har iaf fått kläder på sig och mat i magen. Får bli en storstädning när jag kryat på mig ...
    Lockande tanke, men han och pappa ska kakla köket i e.m, fast mamma skulle komma förbi en sväng sen då får hon ta hand om Liam en stund.
    Samma här, kläder, byte av blöjor och mat, känner mej inte riktigt på lek humör idag.
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2009-01-22 14:20:59 följande:
    Ängeln: Åh, va fin Liam var i lurven . Vilken stl är det?Tjolla: Verkligen en Milo-suit !! vill se bild sen!
    Det är JR 92, baby 92 börjar bli för små nu.
    Jen80 skrev 2009-01-22 14:25:18 följande:
    Står ju inte att det är nån rea?!?
    Nepp, men maila om det så får du 50%, jag beställde NS bralls på 50% rea för några dagar sen.
  • ängeln83

Kikar in igen.
    Tog mej en liten vila på soffan man rastlös som jag är så låg jag inte där många minuter, tog en dusch och nu känner jag mej genast piggare
    Visade nyss nya lurven för sambon och han tyckte den var SKIT SNYGG, ojoj, inte ofta han säger så.

• ängeln83

Men åååh, vill också ha en massa T pengar, men just nu har jag inget att lägga ut, förutom linnen och shorts, men det känns lite väl tidigt.
    Kanske man skulle ta och sälja buggan nu?

• ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 16:19:28 följande:
    Å ska du sälja den så sälj absolut nu inför våren!! Bästa tiden o sälja Buggor e de
    Det lutar nog åt att den säljs, o jag kan tänka mej att det är bra tid o sälja nu snart, ska bara fundilera lite mer innan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12