Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-10 00:15:11 följande:
    Tror du e väldans snäll! Du låter väldans snäll iaf! Ja klart jag vill! Måste bara kolla av läget lite innan... Inboxar, vet aldrig vem som läser här
    Tack!

Ja, vi kan ju höras. Vet inte hur planerna ser ut här heller. Men ses vi inte nu så kanske det blir en annan gång. På lagersalgen
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-10 00:17:56 följande:
    det går så bra så Jag bara skrattade vid tanken på att få igenom honom den vägen när någon här sa det men så testade jag och det va så smidigt så.
    Ska testa vid tillfälle.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-10 00:39:38 följande:
    Fin hopping Dunis!!
    Tack! Hoppas bara att flodisarna passar skrutten. Är lite tveksam till om han klär i den starka rosa färgen...
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-10 00:42:44 följande:
    Nej nu säger jag go natt, ska upp tidigt och förbereda kalas imorgon
    Samma här. INget kalas alltså men sova...

Go natt alla!
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-10 00:44:51 följande:
    Ah, men det tror jag nog han gör!! Är det 74/80 el 86/92 ?
    Hoppas det. Det är 86/92 i alla.
    Fiffa5 skrev 2009-01-10 00:49:26 följande:
    Duntoffla: Fina småfolkströjor i BT! Har suktat efter flodhästarna länge men fortfarande inte köpt. Har dragit mig för att behöva betala frakt o så är jag fortfarande lite osäker över vilken storlek Moa behöver. Hade velat haft 92/98 men det finns ju inte
    Tack! Jag passade på att shoppa dem till 40% på Batinikis rea. Finns flodisarna inte ngn stans?
  • Duntoffla

God morgon!

Loveliva- Så prickarna är kvar Vad trist när läkarna inte tar sig tid att kolla själva. Man blir så ledsen att inte bli tagen på allvar. Hon måste ju vara känslig mot något.

• Duntoffla
    loveliva skrev 2009-01-10 11:09:50 följande:
    Ja men visst är det tråkigt. Jag söker ju inte vård för skojs skull, har ju roligare saker för mig helst. Inte lätt att veta om hon har besvär av utslagen heller. Hon kan ju inte säga att dem kliar eller svider. Hon är gnällig och det brukar hon inte vara i vanliga fall. MEn svårt att veta varför hon gnäller, om hon har ont någonstanns eller om det kliar.Jen -- Klart Ava ska ha lite dalmatiner !!! JAg har beställt suit & byxa än så länge till Hilda & en dalmatiner tröja till Melker. Hoppas det kommer till större barn också.
    Nej, man tycker ju synd om dem som inte kan förklara heller. Det kan inte vara tvättmedel som hon inte tål?
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2009-01-10 11:14:08 följande:
    Har haft samma tvättmedel jätte länge, men vi provade med ett annat men ingen skillnad.
    Ja då är det ju inte det i alla fall. Skumt!
  • Duntoffla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-10 11:19:31 följande:
    *kikar in en sväng*Godmorgon.
    Buttelina skrev 2009-01-10 11:20:41 följande:
    hej tjejerUsch inatt vaknade jag av att jag frös som en tok tempen stog på nästan 40 grader BlääFast ändå kunde jag inte sluta tänka på molo har det kommit in på fler ställen?
    Incommunicado skrev 2009-01-10 11:21:15 följande:
    Ja, hej förresten! Någon ny shop man kan glo på Molo i?
    Morrn morrn!

Butte- Trist att du är sjuk Krya på dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12