Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nu är det bara att hoppas att mina suiter om jag lägger upp den på tradera går bra. Men väntar nog nån vecka...(har massor med saker att fota)

• Kristyr

Beställde från annacill häromdagen. Den nya rymdsuiten och 2 reasaker. Fick då med ett par katvigstrumpt Det uppskattas även om jag redan har dessa i den storleken och vi inte behöver fler strumpor i den storleken. Men det är gulligt när man får med nått extra plagg, men även lite godis blir man ju glad av

• Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2009-02-14 10:59:21 följande:

Vi får slutpriset på tisdags som sagt.. men runt 2.300 000 för hus på 125 kvm och garage på 90 kvm ungefär.... tomten ger vi sen va 350 000 för 1280 kvm tror jag de e... å sen diverse tillkopplingsavgifter ju... så totalt landar vi väll runt 2,8... men då e de helt nyckelfärdigt, vi gör ingenting själv  
    Sjukt billigt!

Själv så skrev vi kontrakt för en bostadsrätt på 102.5 kvm för 2.9 mille igår.
  • Kristyr

1 och 1 är 3 > Som sagt priset beror ju lite på var man bor i landet. Men för oss låter ert hus som värsta fyndet

• Kristyr

Ni som har galgar till barnkläderna. Var får man tag på barngalgar?

• Kristyr

Aha har ikea barngalger. Kan tigga på HM kanske om jag handlar nått där någon gång. Köper en tröja till mig och tigger en barngalge..*hehe*

• Kristyr

Tinkerbell>

Tack för tipsen. Ska tigga nästa gång jag går förbi, eller när vi flyttat och ska fixa sonens garderob.

• Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2009-02-24 08:46:33 följande:

God morgon!Tittar in en snabbis innan bvc i ren desperation.HUR botar man kräksjuka lite snabbt och enkelt? De finns ju Imodium om de kommer från andra hållet. Snälla säj att de finns mirakel tabletter...Har en sambo, på väg hem från Umeå, som kräkt ner hela sej och sin fina lastbil i natt... Så tips på saneringsmetoder tags oxå gärna emot....Höres senare!
    Hmm det går nog inte att bota..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12