Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-19 21:00:35 följande:
    Heej!! Allt bra? Hmm det blev en blygsam shopping faktisgt, det enda danska var Molos bubbelgums tröja, gamla regnbågs tröjan (med mint randen) och Katvigs röda velourbyxor ... jo, det blev nog bara det.Har du shoppat ngr nyheter?
    Mycket bra, tack!

Fina inköp!

Har lite nyheter på g från Bus och rackartyg och Poppen.
    De enda nya Molosen som finns hemma är dalmatinersuit och gula bubbelbyxor.
  • havsvind
    lillronya skrev 2009-01-19 21:15:13 följande:
    Hallå! Nån Ängelholmare här som vill ta en fika och reashoppa, med mej,  på torsdag?
    Var det någon som kallade?

Kan inte på denna veckan dock
  • havsvind
    Plummy skrev 2009-01-19 21:20:40 följande:
    Kikar in i väntan på Prison break..Säger GRATTIS till DiG!*håller mina tummar* Måste få rapport imorgon ju!Själv är jag nu i v. 29 och börjar känna mig stor och trött. Men hur ska jag då känna om ytterligare 10 veckor!??Sen att Signe vill bäras en del gör väl sitt till kanske.. hon är ju ingen lätt liten flicka Jo. Jag letar Molos nya ränder i cerise/vit med grön kant.. Vart kan jag hitta dem??
    Matador?
  • havsvind
    lillronya skrev 2009-01-19 21:22:52 följande:
    PÅ denna veckan? Japp Maikomoja på torsdag...HAr aldrig varit där trots att jag tillbringat mycket tid i Ählm. Visste inte om den förrän häromdagen.
    Helt ok butik. De har tyvärr varken Molo el Småfolk dock...
  • havsvind
    lillronya skrev 2009-01-19 21:25:04 följande:
    Nä men Nova Star och hummel. MInst lika bra!
    Hmm, nja NÄSTAN lika bra
    Sen finns det en barnbutik längst in i gallerian som har Aya naya och Mee too. Väldiigt liiiten butik, men om du ändå är i stan så...
  • havsvind
    trunken81 skrev 2009-01-19 21:26:55 följande:
    Tack  Vet ni vad min sambo sa! " Okejdå, NU är jag faktiskt glad att du är en sån shopoman, ni är så otroligt söta mina båda älsklingar" hahaha
    ÅÅÅ så fina ni är, kollade BT nu!!!
  • havsvind
    H04 A07 skrev 2009-01-19 21:58:56 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-19 21:29:41 följande: Lägger in frågan igen, vad är budtrissning?
    Undrar också...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12