Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-23 11:57:33 följande:
    Jag skulle ju bara kika in i och säga hej och så trillade jag dit på Lilla W- där rök mitt köpstopp Som jag påbörjade igår
    Vad blidde det nu då?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    isold2003 skrev 2009-01-23 13:41:43 följande:
    Jag fick ett helt underbart Mololinne i brevlådan idag, det med  cubacars. Önskar att jag hade köpt den tröjan till stora killen tidigare, verkar slut på de flesta ställen. Underbar grön färg på kantbanden!
    Den tröjan har Emilio fått. Så cool med de rutiga ärmarna.
    För oss som är gamla raggare är den självklar!
  • lillronya
    Quiet thoughts skrev 2009-01-23 15:30:12 följande:
    nu finns molopingu i BTtråkigt men fint ?! visst kan Alvin ha dom?
    Å pingusarna är så fina!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:32:42 följande:
    Å nu måste jag kommentera alla fina bilder i bildis, blivit dålig på det Saturnina--- Söta lilla tösen i fina tröjan, å stackars lilla läppen Tjolla--- Fiiiiina Milo i Katvig och Molo och det ser INTE ut som en jamas, urfint tycker jag!!Quiet---Fina lilla Lova i Appaman å fina pingusar!!Loveliva---- Niiice post Flowerpower--- Fina fina posten och söta tjejerna dina..Ängeln--- snygga flodisarna!! Kanske ska ha en sån tröja vi Lillronya--- VAR har du köpt den svarta Hummeln i den storleken? *vill ha* superfina tjejen!!
    Tack!
    Jag har köpt den av myggis och hon köpte den nog på TS, tror jag.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:36:43 följande:
    attans! trodde du hade nån superduper butik i närheten Det är Emelie här hemma som absolut vill ha en Hummel tröja  *måste köpa en*
    Men var det inte du som tipsade mej om nån sida? Detta är en S och den är väldigt liten!
    Jag kunde inte ens nästan knäppa den och sååå stor är jag inte.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:40:55 följande:
    Å lite lessen..Sålde ju en klädsel till Uj åt en tjej här på FL, vägde den och så och fick den precis till brev kostnad på 84.-  å sen kommer jag till posten och den väger yttepytte över 2 kg och måste gå som paket å då kostar det 150.-, jag tar det då jag lovat att skicka den den dagen å tänker att hon betalar ju säkert mellanskillnaden..Skriver till henne att den nu är skickad men att det tyvärr kostade 150.- och att jag inte kan kräva av henne resterande pengar, men att jag skulle uppskatta det samt att hon kan få kollinummer av mig och följa paketet på postens sida..Inte ett ljud   tycker det va lite taskigt.. Hade det varit jag hade jag absolut betalt.. Inte så jag dör av den summan, men det är mest grejen..
    Fy vad tråkigt sätt.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:43:01 följande:
    Jo, de finns ju på zoovillage, men tänkte om det där va Hummel barn som antagligen e lite billigare E brukar ha xs i kläder.. Undrans om hon måste ha en s i Hummel? Hm...
    Hummel barn finns bara upp till 140 och de är också små. Michaela kan inte ha de. För korta i ärmarna.
    Michaela har i vanliga fall ca 140/146 i kläder och denna jackan i S sitter ju rätt bra.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:47:14 följande:
    Aha.. Tack! Då behöver jag ju inte sitta o ragga Hummlar i 164 då *onödigt arbete*
    Hahahaha det kan du sluta med, ja.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:51:37 följande:
    Slutar bums
    Synd att de är lite svåra att få tag i. JAg skulle vilja ha en själv med. Kanske inte med bling, men en hummel iaf.
    Och skorna ska jag ha! Bara väntar på att nån ska rea de!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:54:31 följande:
    Ha ha ha   Nu kom Bubblan.."Mamman Idan ha ättliga stumma kakan"    (äcklig skum kaka)Jag sa igår till Bella att jag inte tycker om dom kakorna, dom är rätt äckliga och skumma och smakar papper å det snappades tydligen upp
    Vad hon är söt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12