• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-03-23 18:37:36 följande:
    Hittade nyss, hade loggat in på fel.Kan ju bara konstatera att JA det blir Molo
    Härligt

Här blir det en bra semester i alla fall, och kanske lite shopping
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 20:30:14 följande:
    Inte på min! Jag kommer till en ruta med tre rader, där det står slutlig skatt   inbetald skatt, slutlig skattFattar fasiken ingenting!!
    men då ska det finnas en knapp där det står typ fortsätt eller liknande, tryck där.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2009-03-23 20:32:17 följande:
    tack så jätte mycket min vänJa du vet ju hur hemskt det är att missta sin mamma aldeles för tidigt. Kan knappt tänka på det som nästan hände i fredags för då börjar jag gråta
    Nikki, tusen kramar till dig. Hoppas att din mamma hittar styrkan att orka fortsätta.
    Förstår att det måste vara riktigt tufft för dig.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 20:34:16 följande:
      aaaaahaaa!!!Nu fattade trögisen och hamnade rätt TACK FÖR HJÄLPEN GULLSNUTTAR
    Grattis till trögisen

Såg det bra ut då? Eller ska du sälja alla kläder på T nu?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 20:39:53 följande:
    Det såg bra ut   Behöver inte sälja garderoben om man säger så   Å för gubben såg det ännu bättre ut  *rackarns* Hur såg det ut för dig?  Hoppingdags?
    Det såg bra ut för båda, men tar det lite lugnt med shoppingen ändå, ska har pengarna på semestern tänkte vi och sen även för att börja bygga en buffert.
  • jompa

Jag är så shoppingsugen
    Men vad kan man tänkas behöva?

• jompa

Tips på bra och slitstarka överdragsbyxor, inte Pop då två par nu gått sönder efter bara lite användande.

• jompa

God kväll tjejer.

Vad händer här i kväll? Nån shopping?

• jompa

Hej tjejer

Shoppar ni nåt?
    Jag är fortfarande sugen på lite shopping men måste nog ligga lite lågt, vi får se hur det går med den biten

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-25 17:09:38 följande:
    Jo då.. Jag kämpar på med hoppingen Och nu får det fasiken räcka med klänningar här på ett tag, ska ta o sälja bort ett gäng småfolks tröjor nu tror jag, börjar bli aningens små och överdelar har vi alldeles för mycket!!
    Ahhh något fint i rätt stl kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12