Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-19 22:49:36 följande:
    drog alla nu eller  då går väl jag och kollar på the hills istället
    hallå där butte gick du  vill ju har storleks hjälp strunt i hills
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-03-19 23:39:53 följande:
    Här var det verkligen tomt och stilla ikväll...Verkligen ingen nattuggla vaken??
    jo jag   smyger runt i shopparna och
  • Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2009-03-24 22:50:44 följande:
    Gillar när min polare skulle betala barnomsorgsavgiften på typ 600 spänn och råkade betala in 6000 istället, en nolla för mycket alltså
    jag råkade en gång betalar min hyran till dagis  ... dyrt dagis de ligger precis brevid varandra i listan  ,och jag märkte ingenting förren de hörde av sig..
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-25 14:58:24 följande:
    Å sitter o velar om Katvigs velour klänning *köpa eller inte köpa de e frågan*
    köpa såklart   jag har köpt en okså
  • Rååsa Smurfen

låg och vilade och började fundera på när fina ull jackan på tradera skulle gå ut så jag kunde inte sova  ,och så klart gick den ut just innan jag steg upp , grattis jojoa

• Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-25 15:04:08 följande:
    Vilken strlk tog du?Skorna e på väg så du vet   Bubblan postade dom så glatt
    ok vad bra ,dock få de ligga i växa lådan jag tog stl 92 på klänningen ,har inte fått den ännu dock
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-03-25 15:06:45 följande:
    ok vad bra ,dock få de ligga i växa lådan jag tog stl 92 på klänningen ,har inte fått den ännu dock
    tog lila leggings till
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-25 16:18:09 följande:
    Ah just de, den har vi ju   Man kan ju köra enkel vit åxå, eller mörkare lila enfärgad  Eller po.ps cerise baströja skulle va snyggt åxå kanske  äsch.. det får bli ett senare bekymmer *away hoppar lite*
    jag tog den lila vita tröjan tröjan till  tycker om enhetliga färger så då blev det den tröjan under och velourklänningmed ränder och lila leggings och sedan blev det lila strumpor eftersom ränder när på dem fanns inte i den butiken
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-03-25 22:51:42 följande:
    Ninjade åt en vän Hon ringde mig helt panikslagen från bilen o bara LÄGG ETT BUD ÅT MIG, jag hinner inte hem
    tur att jag låg och vilade annars hade den nog blivet dyr  för henne eller mig dock är jag egentligen inte i behov av flera jackor har alldelse för många   köper flera bara för att de är såå fina och blir då en måste har sak plötsligt
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-26 17:21:47 följande:
    Smurfen--- Kom det tjusiga skor till dig idag?
    japp de kom i dag tack så mycket nu gör det inget om Taras fötter växer 
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2009-03-27 10:04:58 följande:
    Hej tjejer, crappy födelsedag för mig idag - fick missfall imorse. Blöder som tusan. Tur att det inte gått längre i graviditeten iaf, 8-9 v. Inte ska det hindra mig från nästa försök och att köpa mer barnkläder men klart ledsen är man ju. Jag o sambon är hemma och försöker ta hand om varandra, svårt med sonen hemma också, för han är enormt krävande just nu. Vi har iaf fullt upp och hinner inte tänka så mkt. Ont gör det förresten med!  vi hörs en annan dag. 
    åh nej vad trist skickar massor av kramar till dig {#lang_emotions_flower}
  • Rååsa Smurfen
    Emmsan skrev 2009-04-01 18:46:55 följande:
    hehe har tom testat dem på tvären jooo både flytande ipren o alvedon men han spottar hjäääälp tips mottages tacksamt :(
    god kväll i tråden läser i kapp så jag vet inte riktigt vad det gäller ,men kanske suppar  är ett alternativ .
    Har fått hem himmelskt fina katvigar {#lang_emotions_laughing} dock har vi inte hunnit prövar dem än tyvärr
    velour klänning lila/vit , lila/vit tröja med lång arm ,leggings lila + lila strumpor {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen
    Nogula skrev 2009-04-02 12:54:07 följande:
    Hej på er allihop, måste bara visa upp mitt fynd som kom från T idag Köpte ju dessa, de såg inte mycket ut för världen, men jag chansade på att det bara var en urkass bild och att de inte var så illa i alla fall.www.tradera.com/Molo-tights-auktion_87859875Och vad rätt jag hade, för 40 kr + 12 kroner i porto fick jag hem de här *nöjd*
    oj då sicken skillnad  grattis till ett super fint fynd 
  • Rååsa Smurfen
    Nogula skrev 2009-04-04 17:22:27 följande:
    Nackdelen med sommarvärme är ju att barnen blir så otroligt skitiga!!Ella har idag spenderat dagen i sandlådan och en balja vatten, tror inte dalmatinerleggingsen någonsin kommer bli sig lika igen.
    kikade in i BT underbart härliga vårbild ,tänk äntligen är den här och man få slänga bort vinter overallen {#lang_emotions_laughing}.
    Påtal om sktiga och sandlådan Tara lyckades  få tag i påsen med sand leksakerna tömde     den  på golvet i vardags rummet  och naturligtvis var det massor av sand kvar i en...  Så nu har vi en sandlåda här inne okså  suck ..
  • Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2009-04-04 18:00:55 följande:
    Råsa smurfen: Svea vart väldigt inponerad här av taras boll. Boll boll sitter hon o ropar här
    {#lang_emotions_smile} ja den är kul och stor okså  är uppblåsbar så mjuk  och lätt att leka med ,verkar vara bra kvalitet då vi använde den förra sommaren okså
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2009-04-05 19:07:07 följande:
    Hej tjejer!  Som en del av er kanske minns -  förra fredagen 27 mars fyllde jag år - och fick missfall (blödde ymnigt och hade ont). Jag blev förstås väldigt ledsen och det har varit tuffa dagar. I fredags testade jag mig igen och det visade starkt positivt, vilket förvånade mig. Idag åkte jag (efter en blödning igår) in på akuten för att se vad som händer och det visade sig att jag hade varit med tvillingar - det ena var alltså ett missfall men den andra lever! Så, peppar, peppar ta i trä - jag är gravid och beräknas återigen bli mamma gång nr 2 i november! *drömmer återigen om shopping*
    grattis vad kul att höra att det fanns en filur till i magen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12