Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-03 14:36:25 följande:
    Everlonn: Hann du se att jag fick tag i katvig klänningen som du tipsade om? TACK!
    Såg det, svarade lite längre bak i tråden

Glad att du fick tag i den!!
  • Everlonn
    Pepper79 skrev 2009-03-03 14:36:43 följande:
    Everlonn: Din tjej var urfin i de rosa ns byxorna
    Tackar{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-03-03 14:41:01 följande:
    jag tror att de kostade 43 euro i nypris. Köpte ett pra till en annan i tråden o ink. frakt blev det 183 kr. Ja de är jätte långa. Svea har stl 74/80 o de är stora till henne.
    Är det dom fina lila svea har på sig i bt? De är helt underbara!! Hmm har ju shopstop ju..och behöööver Bus fler byxor?? Tror vi är uppe 63 st nu Nä nä, *visslar och låtsas som att jag inte vet om fina byxorna på superrea*

• Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-03-03 16:39:18 följande:
    trunken: Jättefina kombosar alla på din lilla pluttis liljan: Så fina saker du fått hem! Visst blir man kääär i kikkidvolangerna... passar även Emma, fast hon inte är så smal. Har cerise, röd o svart o ääälskar dom! Fin Maia i alla fina kläder! Tuff vändbar jacka! Fast mössan tyckte jag nog personligen var lite.... mycket, men ändå fräsig! Så fin kombo med den gröna o dalmatinerna!!! (säger högt o bestämt för mig själv att jag ska INTE ha fler såna klänningar, jag ska INTE ha fler såna klänningar )Preggi: coooola pjucks! Lillronya: Har sagt det innan, men det tål att upprepas! Underbart fin kombo på din lilla tjej Tjolla: Stackars sjuka Milo, cool kudde Hoppas han mår bättre! Sååå fina dom ränderna är.. måste nog ha sån tröja till Lucas tror jag.. Seadwarf: Fiiin shopping, coolt skelett! Butte: Underbart söta busungar har du! Everlonn: Så fina dom var på henne! Hon gillar cykeln oxå ser jag Smilla: Fin kombo, o vilka fynd du gjort Fina NS på barnen! Jag är inte överförtjust i wct-brallorna, men han var fin i dom. Jen: Såå fina dom är i katvigs rödblåa! Vad fint de matchade kikkid röd volangklänning, tack för tipset, har jag faktiskt inte sett! Perfekt, för jag har dom hemma Alltid bra när man får tips på sånt man redan har Butte o fridaS: fina kryss Grodan: Vilken fin vinst! Fina saker du köpt! LAWoman: Fin klänning Har du satt band i meandimössan? Bra tips! Nogula: Fin kombo på Ella med katvig o mololurv. Så fina linnen på Nora!!! Moonis: vilken sötis i fina kläder!
    Japp Måste inspekteras
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-03-03 17:51:07 följande:
    En släkting till felipe köper i Usa och skickar. Men de kanske finns i Sverige någonstans? Superbra iaf och Maia ser de som godis och tar dom sååå gärna Jojoa - Imponerande lista! Jag vill ha din cerise klänning när Emma vuxit ur den
    Får kolla upp det...kan släktingen skicka lite extra annars?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-03-03 18:09:36 följande:
    Jo självklart! Vi måste snart ha nya iaf då sista burken börjar tryta och bäst-före snart är här.  
    Kikade på apotekets sida, inga vitaminer för barn under 3 år...hittade dock kosttillskott som till Maia som äter dåligt (Bus är inne i en sån period oxå )

http://www.apoteket.se/rd/d/4232/a/12090
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-03-03 18:37:02 följande:
    Jo jag har försökt, men jag får ju inte ens i henne det kosttillskottet  Idag har hon ätit en halv kringla, ett bett på en muffins, lite ahlgrens bilar och ett smörgåsrån...det är allt!
    Bus äter bättre än så men inte så bra som jag skulle vilja
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-03-03 18:56:29 följande:
    Jaaahaaaaa Dom har jag haft hela tiden, trodde det var nya ju
    Köper dom såna på hälsokostbutiken?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-03-03 19:28:05 följande:
    Ja Bus är ju också rätt smal. Är hon bara kräsen eller aptiten som är dålig? Maia tappar aptiten mer när hon inte bajsat. Idag har hon inte bajsat en enda gång, igår bajsade hon 3 gånger och åt jätteduktigt, en hel skål med pasta!
    Hon är lite av båda..något kräsen och ibland verkar aptiten ha flugit sin kos..bajsning går utmärkt

Pasta går ner, potatismos ibland, kött ibland, fisk ibland, sås ibland..är liksom olika från dag till dag! Ena dagen äter hon köttbullar, nästa dag vägrar hon!

Nu har vi haft en period av dåligt ätande så då blir man ju lite orolig, särskilt som hon är så aktiv! All enegi hon får av maten försvinner liksom på att hon springer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12