• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-01-11 13:14:53 följande:
    det är nog ingen komplimang! fniss! Men ja, jag är knäpp, kär i Molo!  Visa honom mitt galleri så ska du se att han tycker att du är normal. Ingen som vet något om reimatecs storlekar? någon som vet vinterhängslebyxa i stlk 86 annars som är normal och billig/rea? Kan vara Lindex el märke, spelar mig ingen roll.
    var har du köpt dinosuiten? På Ziggys eller finns den i någon svensk shop?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Incommunicado skrev 2009-01-11 13:08:30 följande:
    glömde cupsbyxan jag köpte med. Nej jag har inte vunnit på Lotto, jag köpte inget under rean och sparade mig till Molo eftersom 90% av sonens kläder är Molo. Övrigt är Nova Star och Katvig, ett par Småfolk och EST. Jag köper alltså allt Molo jag vill ha dyrt och sedan ser jag er shoppa på rea. Men då vet jag iaf att jag fått det jag vill ha. Jag säljer dessutom ofta på Tradera så det brukar ordna sig ekonomiskt även om jag lägger alldeles för mkt på kläder och maken surnat till lite och stoppat allt köp som inte är årets Molo, haha. Ytterkläder fick jag dock lov att köpa. Ställen jag handlat på:Eleraff, EST, my-baby, ziggys och veras.Jag tar frakten eftersom jag aldrig hittar allt jag vill ha i en shop ändå och ska man ha stlk 86-92 så får man "ta" det. Jag köpte några i stlk 80 och de finns nästan alltid att hitta förstås.
    där står det ju, ziggys!
    Ibland är det bra att läsa tillbaka!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Näe, sover vidare och hoppas att det finns Molo i fler shoppar när jag kommer tillbaka!!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Inga nya Molosar i någon shop man missat när man slumrat va`? Misstänker att det inte är så många som hunnit på 1½ timme

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Kan inte bestämma mig vilken Hannes ska få;

Dinotröjan, bilbubblor tröjan eller astronauttröjan... Vilken är finast? i JR alltså. Om dalmatiner kommer i JR kanske han får den utöver en av de andra...

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:45:31 följande:
    Dalmatiner kommer inte i jr Jag röstar på astronaut tröjan!! Den ska vi med ha tror jag
    är du helt säker? Jag hoppas fortfarande, kanske dumt
    Då får det bli två av de andra tre tror jag, om dalmatinerna inte kommer. Fast det blir ju himla dyrt... De kunde väl kostat 299, lite mer lagom tycker jag!
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:45:32 följande:
    Var kan jag se dem i JR?
    Mysgrodan har austronauterna, dinosarna och bubblorna tror jag att jag såg på Eleraff båda två
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:48:52 följande:
    Håller med. Sjukt dyrt... Ja tyvärr. Dom som vet säger att det inte kommer dalmatiner alls till pojk jr. Jag har bestämt mig för att pressa ner Milo i en 92 tröja ett par månader till
    gud vad bra! jag testade med Hannes med biltröjan när den kom i baby men det gick tyvärr inte... (vad trodde jag liksom... han är snart 3 år...! )

Astronauterna får det nog bli och sen kanske dinosarna... hmm... måste nog kolla på dem IRL först tror jag, det är ju viktiga beslut
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 14:51:10 följande:
    Jag gillar bubblorna med starsärmar- är inte överförtjust i dinosarna IRL coola men mixen med alla färger är lite för mkt för mig. Astronautprintet tror jag växer mer och mer- lurar på en suit i det
    Ja, jag såg den suiten någonstans och blev lite förtjust... nu kommer jag inte ihåg var. Det var kanske ingen svensk shop, vet du? Är också sugen på den suiten till Jonathan.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:52:30 följande:
    Kommer det suit i det printet??!?!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12