Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

fiiina!!!!
    ängeln83 skrev 2009-01-13 19:43:38 följande:
    Jaaaaaaaa, jag tror faktiskt inte dom "gamla" kommer bli använda mer när dessa underbara stars landat i Liams garderob
    De är verkligen underbara!

Säger det igen.. tycker nog att denna kollektionen är den bästa nånsin, iaf i min smak...

Min dagens shopping (o jag som skulle beställa allt från ett ställe så jag slipper portot...) *otålig*
    http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=15792
    http://okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pictures.asp?artnr=11910704+-+Fernstar
    http://okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pictures.asp?artnr=11911110

Sen har jag skrivit min lista tidigare i tråden, vad jag har beställt redan
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 19:58:40 följande:
    Fiiina inköp! Vårens kollektion är ju underbar
    ja verkligen
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-13 20:00:51 följande:
    Jojoa: Satan vad du handlar! Räknar du m att du ska tjäna mycke på ditt extra knäck eller? Jen: Frestas inte så!!! Jag äger inte en endaste liten choklad sak hemma... Smultronhjärta: Hur mår du!?

Såklart
    Har ju en hel stor summa som jag slipper betala nu för att extraknäcket gick bra i höstas, så då är det väl rena shoppingpengar, eller?
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:42:07 följande:
    Låter ju fint Du minns inte vad den hette?Vi funderar på om vi ska hyra en husvagn eller om vi ska hyra stuga, lutar nog mest åt husvagn för då kan vi cirkulera runt lite mera
    Råå camping sägs vara fin, ligger här i Helsingborg. Den ligger väldigt fint, men jag har ju aldrig bott där, så jag kan inte uttala mig så mkt om själva campingen
    Men den ligger precis vid stranden.
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 21:13:00 följande:
    Det kan jag. Den är HEMSK! Såå äckligt! Vi var där i somras och det var ingen höjdare. Var tydligen nya ägare och det var såå äckligt och smutsigt på toaletterna och överallt... Men visst, den ligger ju oxå fint vid havet men det är det enda...
    OJ!
    Hade långväga kusiner som bodde där för fleeeera år sen när jag var liten, då var dom nöjda. Men vad tråkigt att det ska vara så med nya ägare
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 21:20:19 följande:
    Ja det var därför vi oxå åkte dit, hade hört så bra om den. Men så var det inte längre.... Trist! DYR var den oxå.
    Ja, vad jag har hört tidigare så har den haft gott rykte.. synd att nya ägare förstör det..

Sen finns det ju nån i Landskrona som du sa, o vid Barsebäck, Borstahusen vid Landskrona är där väl nån förresten?
    Om man vill bo lite inåt landet så har dom fina stugor vid Frostavallen tror jag det heter, lite utanför Höör. Det ligger liksom mitt i Skåne, så då kan man ju ta sig lite vart man vill.
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-01-13 21:23:03 följande:
    Ja, vad jag har hört tidigare så har den haft gott rykte.. synd att nya ägare förstör det.. Sen finns det ju nån i Landskrona som du sa, o vid Barsebäck, Borstahusen vid Landskrona är där väl nån förresten? Om man vill bo lite inåt landet så har dom fina stugor vid Frostavallen tror jag det heter, lite utanför Höör. Det ligger liksom mitt i Skåne, så då kan man ju ta sig lite vart man vill.
    Annars har vi en bäddsoffa i lekrummet
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:13:02 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-13 22:08:20 följande: Allt är som ett enda kaos i huvet... men det var bla. för att hon hade så högt antal vita blodkroppar.Tack för alla kramar de värmer oerhört mycket!
    usch, stackars lilla gumman
    Kramar om
  • jojoa75
    isako skrev 2009-01-13 23:10:34 följande:
    Vänta lite nu... Förlåt blidde fel.. Den här kombon vill jag ha..Everlonns bild..
    Den turkos kommer som body o babytröja.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12