• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

loveliva skrev 2009-01-11 00:28:55 följande:
    Ja, här verka alla sova gott Det gör INTE vi. Melker har kruppanfall för andra natten i rad Pappan är just nu ute på en 30 min promenad, får se om det hjälper, annars blir det barnakuten.
    Stackaren.. Vi fick Pulmicort o Airomir till Miriam igår. Igår var oxå första natten hon sov hela natten förutom att bara äta på två månader! De på barnakuten trodde det "bara" var krupp först men visade sig att hon hade problem med luftvägarna.. Kanske vore idé att be dom dubbelkolla?
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    loveliva skrev 2009-01-11 00:48:21 följande:
    Nämen, stackars din lilla Ja fy, det är läskigt när det är problem med andningen. Det är inget RS-virus hon har då ?
    Nej de hävdar att det inte är det.. Men de har tagit odlingar o så på henne så vi får svar nästa vecka. Ja det är synd om henne. O det som gör en ännu ledsnare är att hon är så tapper det lilla livet! Inga sura miner inhalator, Nezeril, alvedon o NäsFrida till trots..
    Min lilla groda!
  • isako
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 00:49:06 följande:
    Åh vad skönt att hon sov hela natten! Min yngsta är 6 månader och hon äter sig igenom hela nätterna. Fast det har blivit lite bättre sista veckan så jag hoppas att det håller i sig. Sen har vi varit sjuka så även den stora tjejen har vaknat o hostat mycket. Känns som om jag är uppe hela natten o springer i skytteltrafik mellan barnens rum. SÅ JOBBIGT!!! Längtar tills mannen kommer hem från sjön, då ska han få ta över lite!!
    Sjön?? Vad jobbar han som? Vet hur det är att vara själv.. Vi har ett eget taxibolag (jag jobbar dock på Telia) Ser honom typ bara på söndagar...
  • isako

Ohhh my good. Skall klänningarna komma i babystrlk med.. Jag är körd!! Bäst att börja smörja gubben redan nu

• isako
    loveliva skrev 2009-01-11 00:53:36 följande:
    Men skönt om det inte är RS för det är vidrigt ju. Min Hilda fick det när hon var 1 månad, slutade med ambulansfärd till akuten Så man blir ju minst sagt nojjig när barnen väser lite när de andas....
    Hur vet man om det är RS virus eller inte förresten??
  • isako
    loveliva skrev 2009-01-11 00:55:32 följande:
    Ja, gör du det, hela söndagarna Jag ser också min man bara på söndagarna Han har också eget företag + studerar heltid...
    haha ja det är nog det som krävs den här omgången..

Förresten.. Nybliven Molo fan som man är (Har tidigare varit insnöad på Pop..)
    Kommer det en körning med nyheter till sommaren också? Eller är det först till hösten sen?
  • isako
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 00:58:01 följande:
    Min man är sjökapten och är borta och jobbar 4 veckor för att sen vara hemma i 4 veckor. Så rullar hans schema... Väldigt bra när han är hemma, men ganska jobbigt när han är borta. Speciellt nu när vi varit så sjuka.
    Usch ja fy katten! Men sjökapten.. Sexigt Hade nog tvingat Anil att ha kläderna på hela tiden hemma haha
    loveliva skrev 2009-01-11 00:57:14 följande:
    Det vet man inte själv så väl, men de på sjukhuset märker nästan direkt när man kommer in om det är RS. Är de osäkra är det nog blodprov som gäller.
    Ok, men de var ganska säkra på att det inte var det. Hon har ju hållt på så här sedan 17/11..
  • isako
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 01:02:44 följande:
    Hahaha! Nej tyvärr har han ingen uniform! Han jobbar på en oljetanker så de enda arbetskläder han har är ett blåställ. Annars har han sina egna kläder och diesellukt är inte särskilt sexigt kan jag tala om
    haha nä det kan jag iof tänka mig.. Sjutton oxå för dig..
    loveliva skrev 2009-01-11 01:03:54 följande:
    Nja, höstens kläder brukar komma slutet av juli eller början av augusti. Men det kommer lite nytt i omgångar under våren. Jag är också halvt insnöad på pop, har svårt att släppa helt Men gillar att blanda bland märkena. Nu kom de in igen, Melker låter helt klart bättre, hoppas han kan sova ett par timmar nu.
    Hoppas hoppas stackaren

Ok, får försöka ta det lugnt med shoppingen men det kommer bli svårt!

Nä nu skall jag krypa till sängs innan det är dax för påfyllningen kl 3 Går nästan att ställa klockan efter henne
  • isako
    loveliva skrev 2009-01-11 01:11:04 följande:
    Ja, jag ska väl försöka få Melker i säng nu, just nu äter han glass i stora lass som de handlade på vägen Får kalla det medicin God natt och tack för pratstunden tjejer !!!
    hahaha ja får du göra Vart sjutton köper man glass kl 1 på natten.. O hur kommer man på idéen från början hahah

Hoppas ni får sova i natt. Kramisar
  • isako

Hej tjejer

Hoppas allt är bra med er. Här är det mycket bättre.
    Har det kommit fler ställen som lagt ut Molos nyheter?? Tell me tell me..

Såg att ni snackade om värme o sol.. Vi har blivit bjudna till Dubai på bröllop i februari men kan inte åka, då Miriam inte har fått alla sina vaccinationer   Men vi tänkte ta igen det över jul o nyår *längtar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12