Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godmorgon...zzz..
    Liam vaknade kl 05.38 när gubben stökade iväg till jobbet, tog in honom till mej, sen låg han och sparkade på mej t kl 7, gick upp gav han välling och sen somnade han igen. Hade hoppats på lite sovmorgon idag men inte då.
    Idag står shopping med mamma på listan, ska bli sååå mysigt.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-01-10 07:58:06 följande:
    Kul med shopping, blir det ngt danskt tro?
    Jaaa, det blir det nog
    Ska förbi bombom och hoppas dom fått in Molo nyheter, annars blir det nog rea shopping, hoppas få tag på en lurv jacka.
    Fast det blir nog lite odanskt också, måste bunkra upp med byxor och sånt nu när det snart är dags för dagis.
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-01-10 08:01:33 följande:
    När börjar Liam på dagis?
    Han börjar nu i mars.
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-01-10 08:09:45 följande:
    Ahh det är ju snart. Är det dags då för dig att börja jobba för fullt?
    Jupp, det har tidigare känns som en hel evighet tills dess men nu är det verkligen snart dags. Fast det känns bra, Liam behöver lite mer stimulans, just nu är jag mest nervös över vilket dagis han kommer hamna på, hoppas verkligen det blir vårt 1:a val.

Jag kommer jobba heltid, sambon jobbar ju 5 skift med olika tider och lediga veckor så Liam kommer hur som helst inte vara så mkt på dagis. Fast jag funderar på att vara ledig typ måndagar.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-10 08:31:22 följande:
    God morgon. Här är vi fortfarande sjuka, så hinner inte kommentera era superfina bilder i bt. Men jag bidrar däremot med två
    Morning.

Ååååh, fiiiiina pingusarna, o byxorna var ju super fina till.
    Hoppas ni kryar på er snart.
  • ängeln83

Oj va klockan gick snabbt helt plötsligt, ska ju hämta mamma om 25 min, innan dess, väcka Liam, göra iordning oss och peta i oss lite frulle *oops*, time to go.
    Hoppas kunna visa upp lite hopping senare idag.

Have a nice day!

• ängeln83

Hallå flickor.

Tillbaka efter en underbar shopping tur, vi har haft sååå mysigt, o shoppat lite såklart
    På bombom var det tyvärr ganska så utplockat, inte så konstigt iof när det är 50% rea, men jag hittade lite iaf. Tyvärr fanns det inga Molo nyheter.

• ängeln83
    isako skrev 2009-01-10 16:09:18 följande:
    Vilken stad var du i? På Bombom menar jag
    Jönköping
  • ängeln83
    isako skrev 2009-01-10 16:17:40 följande:
    Perfekt.. Eller ja.. Då vet jag att de inte har fått in.. Var ni på Krakel också?
    Ah
    Näh, vi orkade aldrig gå till Krakel idag.
  • ängeln83
    isako skrev 2009-01-10 16:24:49 följande:
    Alltså en fråga som kanske är dum, men eftersom jag är ett nyblivit Molo fan...När barnen växt ur byxorna använder ni dom som knickers då eller?
    Jupp, vi använder dom som knickers sen, Liam hade 68 som knickers i somras, han hade då 80 i Molo byxor.

Bor du i Jkpg?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12