Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-11 12:23:42 följande:
    Hej!JAg shoppar inte iaf. Helt tomt i kassan här...Men sugen är man ju på allt nytt ocj fint!
    Min kassa är oxå tom Måste betala bilen på verktaden, dom 5000 hade jag hellre laggt på Molo!!
    ängeln83 skrev 2009-01-11 12:25:26 följande:
    Hej hej Njaa...idag ligger jag låg med shoppingen, sitter och spanar lite på T.Själv då?
    Haha du shoppade nog så du klarade dig igår
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-11 12:43:19 följande:
    Jaaa, jag gjorde väl det, men mycket vill ha mer. Dessutom är jag extra shopping sugen nu när jag väl kommit igång igen, shoppade ju ingenting i dec.
    Ja men det är verkligen så! Om man är ifrån det ett tag så blir man inte så sugen. Börjar man sen shoppa igen så är det kört

Sitter och ska lägga in bilder, men fl bara drygar sig.  *MORR*
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-11 12:51:41 följande:
    Visst är det, jag blir ganska osugen och framför allt snål när jag inte shoppat på länge, men nu känns det som att har jag väl börjat igen så kan jag lika gärna fortsätta Dryg FL, brukar också krångla när jag ska lägga in bilder.Ååååh, idag är Liam fin, lila lejonen från Småfolk o tröjan blev såå läcker ihop med Lindex lila velorisar.
    ÅÅå foto please! Jag SKA hitta den tröjan nånstans!! Såå fin! Undrar om inte Milo hade kunnatha 98/104 i den...
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2009-01-11 12:57:43 följande:
    total shopping de senaste 2 dagarna:suitar: dalmatinercuba carscupsdinosaurierbubbelgumtröja:bubbelgum med stjärnordalmatiner med stjärnorbyxa:gröna stars med vanlig molomuddblå stars med vid mudddalmatiner med rosa muddlinne:dalmatinergröna stjärnorsvarta stjärnoroverall:grön från i år stlk 86jacka:rainbow årets stlk 92kvar på listan: cupströja+dalmatintröja 92 och turkosa stjärnbyxor 80 el 86 sen får vi se. T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen.
    Oh shit Förvånad Har du vunnit på lotto??
  • Tjollabolla
    isako skrev 2009-01-11 12:59:43 följande:
    Tjollabolla - Helt klart den sötaste killen jag sett på en traktor i bt:en !!!
    Kyss Tack!
    Din tös är ju med så oootroligt söt så det finns inte! Helt underbar Minns att Milo hade en period i den åldern då han alltid oxå hade händerna i munnen konstant.
  • Tjollabolla
    isako skrev 2009-01-11 13:05:20 följande:
    Naaaw tack haha har filmat henne nu när hon ger sina händer värssta utskällningen.. Hon kommer att bli en sådan liten biatch
  • Tjollabolla
    isako skrev 2009-01-11 13:56:33 följande:
    Är suiterna "mindre" än body & byxa?Har 62 till Miriam nu o den sitter perfekt medans body o byxa känns som om vi kan använda dom ett litet tag till??Hade ni tagit 68 eller 74 förresten? Är det stor skillnad mellan de storlekarna? Känns onödigt att köpa 68 om man kan ta 74 o använda dem lite längre.,
    Ja du kan ta 74! Dom är normala i storlek suitarna, men det är ju lätt att vika upp både armar och ben utan att det stör, dom brukar ju sitta tajt och fint dom med print.
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 13:57:48 följande:
    Heej tjejer!! Avreggade mig från fl under ett svagt ögonblick men abstinensen blev för stor Vilka shoppar har tagit in molo 09 än?? Har letat efter dalmatinrar i 92 elle r98 men de ärt ju slut överallt
    Nämen! Avregga från fl är du ikke klook Välkommen tillbaka! man kan inte leva utan fl
    Dalmatiner i 92 är nästan omöjligt att hitta redan Kommer inga till pojk 92 och upp alls Så i 98 finns det bara till tjejer... Sen är det ju en hel del shoppar som inte laggt upp än.
    EST, Annacill, Veras Hus, Mybaby & Eleraff har fått in vad jag vet.
  • Tjollabolla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:07:08 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:04:38 följande: Meeen Då får det bli 92 då när jag lyckas få tag på nån. Funderar på att mejla varenda shop som inta tagit in molo 09 än och fråga om de får dalmatinertröja i 92 och om de kan lägga undan i såfall.
    Har jag gjort... Dom vill inte reservera, det är till att vakta vid datan. Inte så lätt när man jobbar om dagarna
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:03:14 följande:
    Hej tjejerNu har vi varit ute på tomten ett tag och sen ätit lunch. Vila för Noel så jag passar på att kika in här samt ta ner julpyntet.1 och 1- Söt tjej i fina prickar!Alina- Vilken goding i Småfolk och Kik Kid! Den gröna småfolken är verkligen så fin i färgen!Moonis- Söt tjej i fina Kik Kid Velouren!Lillronya- Fina Spacesuiten! Hur mår E idag?Isako- Söta tjejen i ESL! Vilket hår!Tjolla- Härliga bilder på Milo. Kul att du hittade kläder som passade bra till Shampoodlen. Vilken härligt glad kille!Melizza- Fin kombo med brunrandig Katvig och Småfolksklänning!LA Woman- Såå söt i pärlplattorna och vad duktig du är på att sy! Jättefina gula byxor!
    Tack vännen!

*instämmer för övrigt i alla tofflans fina kommentarer *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12