• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-20 22:16:53 följande:
    Nika skrev 2009-01-20 22:13:45 följande: Katvig velour? Har du kollat LPL, de har slutrea.
    nej den i trikå med volanger!
  • Nika

tjatigt jag vet men hur är katvigs velourbyxor i längd? Sonen har är 104 cm lång

• Nika
    ängeln83 skrev 2009-01-20 23:13:15 följande:
    Ifrån vilken kollektion?Höstens tycker jag är super små, Liam har 98 i sina och dom är 1 mudd kortare än Lindex velorisar i 92. Liam har normalt 86/92 i bralls men Katvigs kan han lätt ha 104 i.
    höstens röda och turkosa.. tack då vet jag ! kan ta de stora då!
  • Nika
    Buttelina skrev 2009-01-20 23:15:28 följande:
    då kommer 110 bli bra tror jag . isabel är 98 lång ca och har 104. om du menar dom med muddar..
    ja det är de jag menar... tack! då ska jag  bara leta redan på ett par turkosa i 110 också.. vet att jag såg n¨gonstans
  • Nika

Kunde inte hålla mig till slut..
    Nu hoppade jag en röd kik kid volangklänning... höll på att göra det igår kväll men som tur var så frågade jag dottern idag.. Hon ville INTE ha grön utan röd!... så jag fick ta en i 122.. men hpn växer väl i den någon gång...

Butte: har du den röda också? Den borde vara fin till damlatinertajtsen kanske?

• Nika
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 12:03:30 följande:
    Farligt med de där som slinker med jämt när man handlar Fina inköp!  Jag höll mig och köpte bara en liten Småfolk plyschoverall fast då har jag precis varit på Lindex och "halvareaprisethandlat"
    vad duktig du är som höll dig! ..
    jag kom ju på att jag också måste hålla mig .. har ju lagt undan 3 saker på Batinki också som ska betalas nästa vecka (och tyvärr ingen rea där inte).. hade jag  ju nästan glömt...
  • Nika

Ngn som har de röda Molo tajtsen (med bubblor).. Hur är de i färgen? Starka?.. Funderar om de passar till dalmatinertunnikan med korta ärmar (gula ärmar och röd kant)

• Nika
    jojoa75 skrev 2009-01-21 12:25:03 följande:
    mm verkligen, tror Lucas hade gillat det skarpt! midbec tapeter var det va? Ska visa honom sen i em tänkte jag.Butte: vilken strl kom vi överens om att Emma behövde på Katvig velourklänning? 92 el 98?
    midbec finns ju i blått också.. och  rosa ...
  • Nika
    JuliaochNelly skrev 2009-01-21 13:20:53 följande:
    heej heej puffar för min fråga typ hundra sidor bak la in en bild i bt och skulle bli super glad för er åsikt om det passar eller inte ?
    jag håller också med! Fint med ngt enfärgat så där när det är så mkt mönster på tajtsen
  • Nika
    jessiik skrev 2009-01-21 13:14:47 följande:
    någon som vet hur kik kid veloursuiten är i storlek och molos tröjor? stora små?
    tycker också att Molo är ganska normala.. men junior tröjorna med ficka fr i år var lite smalare än de utan ficka.. de fick vi gå upp en stl på... och tajtsen med print med...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12