• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

havsvind skrev 2009-01-20 21:09:36 följande:
    Butte: Vilka fiina barn och kombos i bt, blev så sugen på kik-kiden!!! Helle: Vilka fina pojkar du har! Skattmamman: Så du kände dig manad att lägga in ngn bild Fiin shopping.
    Tack!
    Smultronhjärta skrev 2009-01-20 21:21:26 följande:
    Tack! Jag säger som Butte..det måste va lufttorkningen
    Stort, stort grattis. Vad mysigt !
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 21:24:09 följande:
    inncomunicado: Supersöta Damien. Sååå fin kombo med ejsikkelej o katvig. fantastisk skatt: Vilken underbar liten kille du har. Sonen min har också den katvig hooden, det är hans stora favorit. buttelina: Såå fina ungar du har! Och i ljuvliga färger. Och ja shoppingen den vet du ju så klart är kanon fin. Helle: Vilken fantastisk bild på din minsta. Så söt. Ja båda dina barn är fina och passar så fint i katvig färgerna. Önskar så att anton skulle gilla dem, men nä.
    Tack! Philip ser lite tokig ut som alltid nuförtiden på bilderna. Men nu är han i a f nyklippt (alltså efter bilden är tagen).
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 21:50:36 följande:
    Åhhh vad fin o vilket bra pris! Man kan verkligen fynda på t nu.
    Duntoffla skrev 2009-01-20 21:50:58 följande:
    Grattis! Bra pris!
    Jag är jätteglad Hade högre maxbud om man säger så. Kanske nån här som sålt den?
  • Helle

God kväll!

ängeln83 skrev 2009-01-24 19:09:24 följande:
    Godkväll flickor. Äntligen kväll, sambon nattar Liam just nu, han har varit uppe sen kl 8 imorse. Jag är sååå trött idag, i hela kroppen, känner bara för att gå i ide ett tag, några veckor eller så Har iaf övertalat sambon att vi ska åka till Jkpg imorgon, köpa lite grejer till köket och kolla på ny säng, ääääntligen, sover så dåligt i den vi har nu. Shoppas det nåt kul?
    Håller med. Jag vill också gå i ide. Här renoveras det varje helg och jag är med barnen 24/7 sju dagar i veckan. Man blir ingen bra mamma då Men bara för att trösta mig så har jag köpt en stor påse godis som jag ska trycka i mig efter att vi har ätit rostbiffssmörgås (för att bättra på bilringen lite och få ännu mer ångest
    Nova76 skrev 2009-01-24 19:08:45 följande:
    köpte OT shampoodle på modelmini.se men sen ångrade jag mig
    Nämen, hur kommer det sig?

I a f hade Gustav regnbågsbodyn med Lindex turkosa velourisar idag. Jättefint

Jag har inte kommit mig för att shoppa något nytt molo än, men det ska bli bubbelgum här i någon form t-shirt el linne, och antagligen lamm. Tycker dock att barnen har så mycket i garderoben nu så jag inte vet när de ska använda det. Är nog därför jag inte kommit till skott.
  • Helle

LA woman: vaddå inte så avancerad tårta? För mig ser den grymt avancerad ut. Jättefin! Och fina tjejerna

• Helle

God kväll!

Åhh nu blir jag så irriterad. Hade kollat upp att det jag ville ha från Molo fanns på LLM tidigare idag, bla bubbelgumslinnet. Men så hade jag båda barnen och kunde inte beställa och nu när jag ska göra det så är det slut i precis den storleken. 110 är jag ute efter. Vet någon vart det kan finnas?

• Helle
    Nova76 skrev 2009-01-27 20:05:20 följande:
    åh, tradigt... har du kollat med bus och rackartyg?
    Nä, får göra det. Och dessutom nu när jag skulle se om jag kunde fixa lurven från Haven så är den också slut (det fann jag ut tidigare idag).
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-01-27 20:12:32 följande:
    Go kväll! Smidiga nattningar gillar vi. Noel verkar ha somnat här också. Ett tag i alla fall
    Tack! Det var samma här. Hittade 104 som kanske skulle kunna gå, men alla säger ju att de är så små så jag tänkte gå upp en storlek.
  • Helle

God morgon! (eller god och god, supersnuvig)

Här har vi också haft morgon ett tag även om jag fick ligga kvar lite längre än normalt då mannen gick upp.

Fick tag på bubbelgumslinnet igår från B&R - de är supertrevliga där Sen ska jag försöka ta barnen med mig upp på stan och leta upp vovvebodyn om den finns kvar. Den var slut på B&R annars hade jag tänkt ta den samtidigt. Sen är det marknad här också idag, men det kan bli för jobbigt med dubbelvagnen, vi får se.

• Helle
    Nova76 skrev 2009-01-28 09:50:36 följande:
    vad kul att du fick tag i det
    Japp Philip ville ha det också, vi har nämligen kollat på datorn Hoppas det passar nu också. Tur att han är en smalfis.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12