Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-13 11:59:58 följande:
    Den var något skarpare än jag trott men den är jättefin
    loveliva skrev 2009-01-13 12:01:07 följande:
    Har förrästen beställt sånt fint hår till Hilda som din lilla har
    Tack  Din lilla prickis är också alldeles bedårande
    isako skrev 2009-01-13 12:02:22 följande:
    Ohh my good! Är din unge till salu? Sååå söt!!
    Tack  Haha, tror jag behåller både henne och kläderna
    maugu skrev 2009-01-13 12:04:10 följande:
    LA Woman-jisses vilken goding hon är och vad fina kombos..nu blir det mer till listan..speciellt hundar/ränder var så fint i IRL..gillade inte printet på bild..och klänningen med stars-superfint!!
    Tack  Detta måste vara Molos finaste kollektion ever, min lista växer också hela tiden .-D
    jojoa75 skrev 2009-01-13 12:05:18 följande:
    superfina bilder med snyyyygga kläder på ursöt tjej!
    Tack
  • LA Woman
    gosmamman skrev 2009-01-13 13:25:54 följande:
    Hallå i tråden!Tar pluggpaus innan jag ska hämta barnen på dagis.LA woman- guud så sötdin tös var i nya klänningan (vad kallas printet?) Även randiga hundar var jätte fräch.Min sambo kom hem och chockade mig idag, han hade ett ärende i västerås och då gick han in på moa&max oxh köpte en varsin VV klänning till töserna på rea.Dom var inge speciella, men jag tyckte det var bra ändå. Det var deras enkla bommuls klänningar utan ärmar med ficka på magen, en röd till bebben och vinröd till storasyster.

Tack  Klänningen heter Rowena och på färgen stod det sunset Blvd

Gullig man du har som shoppar kläder till barnen Min egen tycker att jag sköter den biten så bra själv (läs att han egentligen tycker att jag handlar för mycket )

Buttelina skrev 2009-01-13 13:35:22 följande:
    isabel ca 97 lång i 104 (innan tvätt)
    Vilken härlig bild!!!! Fångad i flykten
  • LA Woman
    Tibell skrev 2009-01-13 18:47:14 följande:
    Ställde en fråga här för någon dag sedan som jag inte riktigt vet om jag fått svar på !! Ni skriver ju så många sidor varje dag så det är omöjligt att läsa igenom alla =)Min fråga gällde katvig velour klänningen..den underbart fina blåa. Hittade den för sååå billig peng nu men endast i stl 80. Tror ni den skulle passa min lilla lilla 18 månaders tjej. Hon väger runt 9,5 kg coh är drygt 81 lång. Hon har 74/80 på meandi kläderna och kan ha 86 på lindex..fast då är det rätt så stort. Sen såg jag att de även hade den rödrandiga velorklänningen. Vilken tycker ni är finast utav dessa ?? Hoppas nu inte jag krånglade till det allt för mycket och att någon vänlig själ har ett snabbt svar till mig =)
    Jag tycker personligen att den blåa är finast och de är ganska stora i storlek
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12