Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Kristyr skrev 2009-01-15 16:55:47 följande:

ÖNadja skrev 2009-01-15 15:33:03 följande:
    Samma kombo fast med en likadan kortärmad body till starbyxorna har jag beställt från matador
    Tror faktiskt de blir snyggare med en body till, tyckte inte riktigt om att tröjan är så bred, ja tycker de är snyggare när de sitter lite tajt! =)
  • ÖNadja

isako skrev 2009-01-15 17:07:00 följande:

Buttelina - Sööötaste killen i bt!
    [/citat]
    Buttelina skrev 2009-01-15 17:10:51 följande:
    [citat]
    hihi, tack synd att han inte är min bara asg
    Jag tackar och bockar, för ja va delaktig i tillverkningen! =)
  • ÖNadja

Tjollabolla skrev 2009-01-15 18:46:30 följande:

Jo en del gör efterbeställningar, men tyvärr är det få som tar in 92 i suitar. Av någon DUM anledning, för alla vill ju ha och det tar slut direkt! Men ja, det kommer ta slut. Det finns ingen nu i nån shop och det har kommit in precis....
    Ja har varit jätte nöjd med Matador. Fri frakt och jätte snabb leverans, han även mailat och tjårvat med hon utan problem. =)

Pratade med en butik i Luleå som tar in Molo. Hon har bara tagit suits till storlek 80, för att förra året så tyckte alla att de va "bebis" kläder så hon sålde dåligt av dom större storlekarna, sen tror ja hon hade satsat på dinosar och inte på vovvar.

Tänkte på en gång att hon borde kika in i tråden och se vad alla är ute efter, tyvärr så är de ju inte de hon har tagit hem..
  • ÖNadja

Ängeln: Shit va snyggt stjärnlinnet är! Vad har du tänkt ha för brallor till..? =)

RååsaBubblan: Ja är heller inte så impad av det men Elvis älskar dom! på Barnkanalen går de nu också nåt liknande, tippar på att det är samma "tillverkare", de tycker ja är lättare att se, kanske för att de är nytt. =)

• ÖNadja

ängeln83 skrev 2009-01-15 20:04:31 följande:

Visst är det Jag vet inte riktigt än, funderar på att köpa regnbågs knickers, sen blir det nog jeans shorts till.
    Vad är de för knickers alla pratar om? kommer det knickers också?
  • ÖNadja

Ängeln
    Linnronya
    RååsaBubblan: Åhh, vad ni är underbart smarta! Jag har funderat på att göra det själv, men inte riktigt vetat om det gått! Då kan man ju kanske fynda nå byxor. =)
    Hur brukar midjan va i dom för små byxorna..? blir de snävt?
    Vad tror ni till Elvis. Han har 86 nu på sina molo stjärnor, tippar på att han kommer kunna ha 92 till sommaren...
    Vilken storlek skulle ni tagit?

• ÖNadja

ängeln83 skrev 2009-01-15 20:17:35 följande:

Typ såhär:
    åhh..de va ju sådär ja hade tänkt göra med 86:orna till sommaren, men de bli ju mycket bättre med ännu mindre byxor!! =)
  • ÖNadja

Tjollabolla: Vilka härliga bilder med hunden! Det är så kul att se barn och hundar leka "tillsammans" =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12