Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-11 17:48:20 följande:
    Hej!Känns som att handen ska ramla ev ibland, men annars bra. Sjölv då?
    jo lite trött, jobbat 6 dagar denna veckan. Men har du inte fått läkartid än???
    Nu måste du ringa altså(säger till på skarpenFlört)
    Imorgon skall vi till malmö o fixa min telefon. Nu är den helt död suvck för 3, har bara varit problem. Skall gå tillbaka till telenor, där var det inga problem
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-11 17:54:34 följande:
    Jag har läkartid på onsdag. *lydig*Det är ju inte tre´s fel att telefonen strular. Vi har tre alla i familjen och de flesta i släkten. Inga problem..
    Inte nöjd med 3 men bra att det funkat för dig.

Bra och nu går du till doktorn på onsdag också. Har du tur så får du massa kul piller .

Skall du fortfarande ha party den 30:de??? Får man komma???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-11 18:07:54 följande:
    Japp jag gå dit och hoppas på att få svava ett tag. Du är så välkommen så, den 30de!!
    ja jippi
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 18:12:04 följande:
    Du får bara komma om mannen skickat m stora plånboken
    ja det skall bli skoj. Brukar handla mycket men blivit lite molo tokig nu så vi får se om det blir nåt
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-11 19:20:54 följande:
    Nä han hade feber igår, men inte längre. Han har bara problem med en inkompetent mamma som matförgiftar honom.
    men vad var det för tråd du hittade.
    Full av rasism i IQ snigel människorSkrikandes
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-11 19:28:12 följande:
    Ja jag sitter här och fullständigt kokar men får inte till nåt bra.Alltså det är så korkat så jag vet inte ens vad jag ska skriva!
    ja men de verkar ju helt dumma i huvudet, jag kokar med. Glöm inte att min bror är kriminell o min pappa......
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-11 22:44:34 följande:
    Visst hade du köpt nya regnbågen? Har du bild på den? Är inte helt säker på om jag gillar den nya gröna eller inte. Tycker den ser så olika ut på olika bilder
    tittar in en snabbis innan sängen.
    Jag vann underbara byxan , betalar imorgon direkt okej???
  • nikki2006
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 22:55:04 följande:
    Grattis
    tack, sååååååååååååååååååååååå fin ju o har upptäckt att jessie växer ur 80 nu vilken dag som helst. Måste ha lite nya byxornu ju. Hon kan ju inte gå byxlös
    God natt nu kallar mannen för lite mys
  • nikki2006
    melizza skrev 2009-01-12 09:35:52 följande:
    jaha jag trodde att dem var ungefär lika gamla men min är ju nästan ett år mindre än din ju....fast ändå nästa lika stora...fast nu växer dem ju inte så otroligt snabbt som när de var små. vi hade 80 på knickers förra året så jag kanske ska prova 86 i år då.....var det lång ärm eller kort på koppklänningen?? skulle vilja se den .....vet du om den går att se nånstans eller nån annan fast i samma modell?
    hej hej
    inboxar du ditt kontonr så sätter jag in pengar till dig direkt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12