• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-23 08:28:39 följande:
    Hur stor är han?Emilio hade 62 i sina förra sommaren. Då var han väl 70 cm eller nåt sånt.
    ja han va 71 för ngr månader sen så nu då kanske 74 :) kanske skulle satsa på en 68 då eller?? preciiiis så vill jag att dem ska sitta sååå fiint
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 15:44:15 följande:
    Nope! Inte ett ljud Inte tack.. Inte ett nåt!
    va det en moss???
  • Emmsan

måårning.. jaha suck min 4 åring vill minsann oxå ha dalmatiner men det finns inte i hans storlek va?? eller har jag missat nåt? han har 104 :)

• Emmsan
    SmillaMilla skrev 2009-01-24 08:07:29 följande:
    Emmsan skrev 2009-01-24 08:05:23 följande: Inte på pojk, men på flicksidan. finns ju jättefina med gula armar som skulle kunna passa ju!
    nämen finns det???
    var?? glad jag blir

Vad har ni nu köpt ur Molos vårkollektion flickor??
    dalmatiner body
    bå stars byxor
    grön starsbyxor
    grön starströja
    flerfärgad starströja
    rainbow mössa
    blå stars mössa
    grön stars mössa
  • Emmsan

halloj i tråden är såååå shopping sugen men vaaaaaaaad mina stora killar har inte fått nåt alls hittar inget jag gillar :( tips taaaack de behöver tröjor i massor

• Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-01-25 18:19:01 följande:
    Cuba Cars!!!
    hm vilka e det ???har blivit sååå off *saknar mina pölsetanter* har haft fööör mycket hemma :(
  • Emmsan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 18:19:34 följande:
    whaaaat, vad e det du inte gillar?
    hehe joo till den lille gillar jag massor men hittar inget WOW till mina stora grabbs ;)
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-01-25 18:21:53 följande:
    *fortsätter spamma dåråå...* Vi saknar dig med! Skit i ungarna va med oss

hahaha tack :)'

nja gillar inte vill ha mer färg:) men nu när jag verkligen tog mej tid så gillar jag ju alla tröjor med stars o de randiga va inte heller så trista...*går o gör av mej pengar* hur r storlekarna till de större nu föressten som vanlig eller??

• Emmsan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 18:29:22 följande:
    vill att det ska komma mera t-shirtar nuuu!! varför sjutton kommer linnena före t-shirtarna?
    hur va linnena i stl???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12