• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-04-01 08:18:35 följande:
    hahahah förlåååt men tusan va sugen jag blev nu ;) hmm kanske skulle ha en nummer 6
    Ler, man måste passa på när man äntligen kan luras lite grann..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-04-02 07:42:59 följande:
    Godmorgon i tråden!
    God morgon!

Kommer ni och påskpysslar idag??
  • Flock
    lillronya skrev 2009-04-02 08:13:09 följande:
    odmorgon! Nä vi kommer inte idag. Vi har varit iväg så mycket senaste tiden. Känner att det behövs en dag att vara hemma. Har dessutm ett möte med jobbet kl 12.30 men har ingen barnvakt än. Bra jobbat av mej!
    Okey.. Det är skönt att ta en hemma dag när det har varit mycket spring..

Idag ska godisburken ha sin ej sikke lej tröja på sig, väldigt gul med en tupp på framsidan. Tröjan har legat här i garderoben och bara väntat på att påsken ska infinna sig Hoppas bara den inte är för stor nu bara..

Hoppas ni får en mysig hemmadag och att det löser sig med barnvakt!
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-04-02 19:43:22 följande:

Jojoa: Har du aquaflower!?!? Sitter å fnular på om den e snygg ihop m me&is lime frottébyxor... Eller bubblan kanske!?!?
    Vi har den! Godisburken är så fin i den och stolt att där är "mommor" på..
    Tycker där är så många färger i, så jag har inte direkt hittat några byxor den inte passar till..

Gick jobbet bra idag?
  • Flock
    Stormis skrev 2009-04-02 20:30:17 följande:
    Förresten, halva tråden åkte ju förra gången. Dissar alla nu?
    Jag skulle oxå vilja åka men jag vill nog bara ha ett par velour byxor och tre- fyra tröjor, så då känns det lite dyrt med entre och resa. MEn åka vill jag egentligen..
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-04-02 20:31:46 följande:

Nej, du har flower från föregående säsong, den har jag redan, jag menar den nya som kommit nu, den e lite annerlunda i frägerna Jobbet gick ok, men ack vlken kaos det är därute,,,
    Vilken tur att du har koll på vad jag har!!

Koaset rättar du upp på nolltid när du väl börjar jobba!
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-04-02 20:42:04 följande:

Vi kan knappast öppna en shop bestående av typ 200 kartonger, ingenting va uppackat... å jag har typ 6 timmar på mej innan de öppnas... hur sjutton ska de gå. på 6 timmar ska jag, packa upp, pricka av, lägga in i lager, prismärka och hänga upp  si sådär.... 1500 plagg.....
    Låter som en hopplös situation! Vad tråkigt att det var en sådan röra..
  • Flock

Hej!

Har inte hunnit gå in här och tittat till er sedan i fredags
    Har här hänt något kul??
    Ser i inlägg här uppe att Plummy fått bebis GRATTIS!!! Måste leta lite bakåt och se om jag hittar bilder..

I lördags var jag på lilla helsingborg men var inte ett dugg shoppingsugen till godisburken.. Det var de stora barnens tur att få lite och på lilla hittar man inget till dem, tyvärr.

Idag tror jag att havet ska få lite besök av oss.. Är så sugen att kasta lite sten och plocka snäckor..

• Flock

God kväll

Det blev havet idag, så mysigt! Stannade till lite vid lindex och köpte gröna och orange 3/4 frottebyxa och lite t-shirts..

I söndags var vi på loppis. Jag stod och tittade lite på kläder men gick därifrån. Efter mig går min kompis och hon hittar en MOLOTRÖJA för 10 kr! Helt okey skick! Vilken tur att hon tittade lite bättre än mig! Säöjaren kan inte ha mycket koll på märken iaf..

Smilla milla: Vad mysigt du bor i skogen och vid vattnet!

Bubblan: Tycker verklien bubblan är fin i sin rosa lurv!

Tjolla: Fin fina småfolkströjor!! *Vill oxå ha*

Smultronhjärta: Vill du vara gullig och inboxa mig all info du har om molosaljen. Spricker snart av nyfikenhet Vi ska väl åka samma bil dit oxå. ska bli kul att träffa dig! Du är ju så snabb och hinner ta allt jag vill ha på T

• Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-04-07 20:18:57 följande:

Ja, det ska bli kul!

• Flock
    lillronya skrev 2009-04-07 21:27:39 följande:
    Var bor du?? Ska ta mej in till stan i veckan och gå till Lindex hade jag tänkt. Därför undrade jag om ni också skulle till Hbg.
    Hej!

Ängelholm har de där frottebyxorna Tänkte sms dig när jag köpte idag men jag hade en liten jobbig godisburk precis då, så det blev aldrig av...
    Hbg innerstan hade inte dem i lördags.
  • Flock

FL Lisa skrev 2009-04-07 22:02:32 följande:

haha..ingen aning. men jag antar det. jag beställde både gröna och orangea idag och alla storlekar fanns då att välja på och än har jag inte hört något om att det skulle vara slut. Kan väl kanske komma ett mail senare om att dom tyvärr var slut..men jag håller tummarna för att ni inte tömt allt
    Jag skulle beställa vid middagstid men då var alla storleker slut,nästan.. Hoppas du har tur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12