Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Ingen Tjolla här och smyger?

• snigelina

Igår skickade jag iväg en beställning med molosar.. oooooops. 19 plagg blev det och nu måste här traderas för att få in pengar

• snigelina
    Nova76 skrev 2009-01-12 08:58:18 följande:
    Oj, vad härligt! Vad blev det för en massa fint? Jag måste också Tradera lite mer tror jag. Detta verkar bli dyrare än planerat...!
    Oj, det är en salig blandning av print och prickar och ränder och regnbåge Fast det dröjer ju några veckor innan det kommer..
  • snigelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-12 09:01:58 följande:
    19 plagg!? Har hittade du alla dessa?
    Alltså, det var till en åf som ska ta hem det till mig Så som många andra i tråden också gör
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-01-12 09:03:15 följande:
    OOOOOJ NITTON plagg!! Det var nog den största beställning jag någonsin har hört talas om! Shit vad kul när du får hem allt det!!
    Ja, "tyvärr" dröjer det några veckor, men då hinner jag skrapa ihop lite mer pengar först
  • snigelina
    melizza skrev 2009-01-12 09:07:32 följande:
    shit det var inte lite...vad blev det för något?? detaljer detaljer vart beställde du förresten?
    Hmm.. dalmatinklänning, turkos blomklänning, regnbågsknickers, tekoppsklänning (att ha som tröja) och lite annat
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-01-12 09:11:26 följande:
    Ja, nu är det bara att rensa garderoben o lägga ut så mycket du kan på T. Jag lyckades få ut en omgång i går kväll. Skönt!
    Ja, jag har rensat lite, men har int sådär jättemkt jag klarar av att skiljas från så det är lite jobbigt Men sommarkläder har jag en hel del, men det känns lite tidigt att sälja nu.

Har ju redan fått hem 5 nyheter + att jag väntar på 3 från eleraff + att vi har 3 nya lurvar också. Gulp. Mycket blir det..
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:12:33 följande:
    någon som vet om 350 kr är ett bra pris för reimatecs vinterhängslebyxa? jag kan inget om det märket. Fått erbjudande om att köpa ett par nya marinblå, de skulle passa min rainbowmolojacka som är på G.
    Ja, det tycker jag nog!
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:13:31 följande:
    brukar man få grejerna i efterhand? Jag har ofta hört från butiker att det är slut på Molos lager osv?
    Tror inte det är slut såhär i början av säsongen.
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:18:47 följande:
    jag har 4 nyheter från prespring hemma så totalt har jag köpt 18 nya, 2 av de 16 jag beställde var ytterkläder från höstkollektionen så de räknas inte! Jag saknar fortfarande cupströja, dalmatintröja i 92 (har 86), dalmatinbyxa med blå mudd om det kommer, turkos byxa och ev bubbegumbyxa om det kommer... jag misstänker att jag köper en del t-shirts och bodies när de kommer ut också. Fast jag får nästan bara köpa molo i vår, maken har satt stopp på att jag köper allt som rör sig, så Molo och bara ett par st av andra som lite velourisar från Katvig t ex och en jacka  - deras blå jacka i år är underbar! Hoppas den är för våren bara, inte vintern. Tror förresten det är regnjackan som är fodrad eg.
    Du är ju något värre än mig då Jag har ju tre att handla till, fast här blir det en hel del annat än Molo.. Hello Kitty tex om de får välja själva Dessutom finns en hel del "gammalt" de kan ha också, så vi får väl försöka få till en bra kombination helt enkelt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12