• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 18:32:47 följande:
    TAAAAAAAAJTA men långa
    hu va dumt :)
  • Emmsan

hahahah jag skrattar ihjäl mej när jag ser era stora kids i molomössan min unge måste ha ett gigantiskt huvud då han har stl 6-12 mån i sina oxå

• Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-25 20:12:45 följande:
    Samma här, tror iof inte jag skulle få på ens en L på Skattens hôvve
    åhhhhjo de är sååå töjbara :) måste fixa bilder på honom i mössan ill be back
  • Emmsan

har lagt in bilder på melker i sin mössa visst liiite stor/fladdrig vid öronen o liite lång i nacken skulle jag tagit en stl mindre??? vill dock inte att den ska bli mindre fram i ansiktet ;)

• Emmsan
    LA Woman skrev 2009-01-25 20:22:30 följande:
    Vilken skillnad det var mellan våra mössor!!! På Felicias är det nästan inget blått alls, det ser ju verkligen inte ut som samma mössa
    ja herreguudd såg det nu ..gillar din bättre
  • Emmsan
    LA Woman skrev 2009-01-25 20:26:54 följande:
    Alltså man fattar ju att inte ränderna hamnar likadant men att det gjorde såån skillnad Är glad att min var med så mycket grönt i så den passade bra till jackan som jag köpt till, tänk om det inte varit några gröna ränder alls
    ja din passade verkligen till grönt kalasfint.. det hade ju inte min gjort.. men kul ändå att inte alla ser likadana ut  då ju.... kanske skulle beställa en till o hoppas på mer grönt hahahaha
  • Emmsan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-25 23:54:29 följande:
    kikar in jag vann okså nåt i dag www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8196...  . Tror det var från rååsa bubblans kompis . Åh vad jag gillar T i dag går jätte bra ,fick några härliga ninjor på besök okså var tvungen att lägga ut lite till ,så kul när när det går bra ,har sålt för ca 2000 kr nu ,tänkter komma upp i 3000 . Fina bilder i BT  var det hm skinn jacka som var på bilderna ? Är det nåt bra pris på den nu eftersom alla köper den
    jag blev oxå förvånad över treadera häromveckan ... la bara ut smått typ 68 o 74 o kom upp i 7000 sugen på enladdning till nu när pengarna e slut hahahaha
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-01-26 08:26:22 följande:
    Såna summor vill jag också få ihop!Mina rekord ligger väl på 12oo eller nåt sånt... Fast jag har ju inte ute så mycket i taget, förståss...
    ja man får ha en del 56 hade jag eller nåt.. men trodde iallfall inte att småkläderna skulle gå så bra.. men katvig går inge vidare så lägg inte ut det nu :(
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-01-26 08:29:01 följande:
    Nä det har jag märkt...Fast jag fick bra för midiapple. Men ränderna går kass.
    mmo velouren sålde typ ehlt nya velour hängslebyxor för 50 kr :(
  • Emmsan
    snigelina skrev 2009-01-26 08:29:31 följande:
    Denna veckan väntar jag på massor av paket
    åhh niiiice.. hm va väntar jag på ... just det från LLm min gröna stars tröja byxorna bara ligger här o väntar :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12