Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Kanske ska åka till Jönköping i helgen för stortjejen ska tävla i konståkning....med det finns massa slötid för oss så jag tänkte att man kanske skulle vandra lite på stan där och kolla i affärer eller nåt......finns det nån butik med molo där??

• melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-13 18:10:10 följande:
    Oooh, va trevligt Det finns 3 butiker som säljer Molo i Jkpg, på stan ligger Bombom och Krakel, båda har fått in nya Molo. Sen finns ju 1klass men dom brukar dryga med nyheterna.
    jaha vad bra att två butiker har fått nytt molo för det är det jag mest vill se....men ligger dem nära varann eller långt avstånd emellan??
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 18:10:29 följande:
    Kul för dig då När jag jobbar inom komunen får man ingen bonus Vi fick en kortlek och God Jul kram från chefen. tack som fan liksom
    ha ha ha en kortlek....vi fick iaf chokladlåda ha ha tack som fan Skrattande
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-13 18:13:27 följande:
    Förstod nästan det Nja, dom ligger inte jätte nära varandra, det tar kanske 15 min att gå mellan dom.
    ja men det var ju inte så farligt.....vi har tid....hon ska vara i ishallen kl 8 och dem tävlar kl 13......jag får inte vara där innan enligt tränarna.....så jag har tid att vandra
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-13 18:20:35 följande:
    Ja men då så , då hinner du ju med lite Molo shoping mellan.
    ja och då har ju bb kommit med....tjohooo Jönköping here I come
  • melizza
    melizza skrev 2009-01-13 18:31:58 följande:
    ja och då har ju bb kommit med....tjohooo Jönköping here I come
    eller nej vad tänker jag med??? Ledsen
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 19:05:49 följande:
    Nä jag skulle ju inte det Men sen när gubben kommer å säger så där så blev det ju läge för en till lista liksom
    Du får ju iaf din gubbe att titta på molosar men min gubbe bara säger att det där kan du bäst så jag låter dig sköta det.....men det betyder inte att jag får shoppa hejvilt för det...
  • melizza
    Duntoffla skrev 2009-01-13 20:37:41 följande:
    God kväll!Åååhhh vad massa fina barn i härliga kläder i BT! Jag är sååå nära att bryta mitt köpstopp. Ni kommer ju ha handlat upp alla fina Molosar tills det är dags för mig
    Köpstopp är till för att brytas Skrattande KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!!!
  • melizza

Godmorron!!

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 07:52:04 följande:
    Måååårning tjejer!!Idag borde det komma lite Molosar i lådan  Har köpt en massa tröjor, men bara ett par byxor kom jag på  *måste ha flera*Och STORA *kryapåerkramar* till er som har små sjuklingar   Småttisar ska inte behöva vara sjuka ju!! Uscha!
    vad har du köpt för massa fint?? detaljer....eller bild sen med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12