Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnea och Kevin skrev 2009-01-13 11:03:54 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 11:02:40 följande: Det tror jag absolut han kan. 92 är fortfarande lite stora på Kevin
    men han kan inte ha höstens print i 92
  • Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2009-01-13 11:04:28 följande:
    Nej, ingen växtmån, men den är ju sååå fin ....Han är 93 cm lång och 13 kg.
    ah tack. Joo superfin!! Men trist om den e för kort efter första tvätt - jag har gjort den missen flera ggr, man blir så lessen i ögat då
  • Fantastiska Skatt

Näe, nu e d allt frulle dags för den här mamman

CU Later!

• Fantastiska Skatt

Go kväll

Massa underbara barn och fina kläder i BT

å här snackas det bajs

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 21:03:57 följande:
    Jaa bajs och Molosar
    haha

Jag vill att HELA vårkollektionen ska komma NUUU!! *otålig*
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:06:28 följande:
    Jesus vad snygg den här är!www.luckylittleme.se/Graphics/Products/15710....ingen som har stars-tröjan och vet hur storlekarna är?
    den måste jag nog köpa bara för sambons skull tror jag bestämt! Han e alltid å drar i svarta stars tröjorna på Lindex
    LA Woman skrev 2009-01-13 21:05:48 följande:
    Känns sådär att läsa de två orden i samma mening
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:08:07 följande:
    Ja, man vill ju se allt och sen välja godbitarna. Förstår du hur sugen jag är på en shoppingrunda med er på lördag?
    Precis! Som vanligt köper man det som kommit och sedan kommer resten så då bara måste man ha det ybersnygga oxå! Dom e inte dumma dom på Molo
    Ååå det hade varit så kul om du kunnat följa med!! Inte ens på en liten fika??
    Nåja ska inte tjata - blir nästa gång isf
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:18:15 följande:
     Jag skulle kanske kunna fixa pengar men får lite dåligt samvete att lämna sambo och barn hemma då jag knappt synts till sen jag började jobba Har ni sagt ngn tid och plats? Blir det du Preggi och Bubblan?
    Jo det kan jag förstå att du får. Jag kommer inte vara iväg hela dagen, några timmar bara beroende om jag tar med O eller inte. Jag och Preggi, Bubblan skulle fundera lite men har inte bestämt tid och plats än. Jag vill gärna ses så tidigt som möjligt - dvs när de öppnar om sällskapet orkar
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 21:25:45 följande:
    Kan vi inte smälla till alla pölser på en camping i sommar? Jesus vad kul! Utan att säga ngt till gubbarna såklart då hade min aldrig följt med, hehe.
    haha e d inte roligare utan gubbarna? Räcka ut tungan
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:25:47 följande:
    Aha, dem snygga! De ska jag köpa till Noels biltröja. Samma fina färger!Ängeln- hur är nya regnbågströjan i storlek? Gamla var ju rätt stor och N hade 80 i den. tror du att 92 blir för stort?
    asså, jag hoppas skatten kan ha 92 i den. hade 86 i gamla.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:25:54 följande:
    Go kvällen Händer här då? Pratas det Molo som vanligt månne?   sjuuukt hopping sugen e jag  och ska nog slå till på ett par yxor eller nåt tror jag frågan e vilka?? hm..va tror ni om att börja köra ut kortärmat på T nu? För tidigt?
    Tja, Molo, bajs och campingar verkar vara kvällens ämne

Hmm jag väntar nog lite till med kortärmat. Det finns ju iof de som går riktigt bra ...
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:27:35 följande:
    Ja, ska jag in vill jag vara tidig. Då tar jag inte med N i alla fall. Det blir inget bra. jag måste fundera lite. har fått ihop lite pengar som jag kan låna men ska även klippa och färga håret nästa vecka kom jag på. Så det är tveksamt till att jag kan shoppa. jag och Jompa ska ju in om ett par helger.
    Ja det är ju inte meningen att du ska följa med och shoppa så du får ångest liksom! Men det hade varit superkul att ses på fika eller om du följer med utan att shoppa byxorna av dig
    Fundera på du, det är ju flera dagar kvar!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:28:08 följande:
    Å ska O med   Skulle va såååå roligt att träffa honom åxå ju!!!  När öppnar Matador på lördagar? Jag kanske kan haka på dit eller Vildänglar och om vi tar lunch eller fika sen, så hinner man snacka lite strunt
    Jag vet inte än, enda nackdelen att ha med honom är att det är så attans trångt inne på Matador - å säkert samma på andra butiker men tror han får följa med.

Ja vi måste ha kaffe juuu
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:30:44 följande:
    bajs o campingar   ha ha ha!  *underbaraste tråden i världen detta*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12