• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Lade in några bilder på en nyklipp Ilon i BT. Eller inte bilder, men det kanske nån vill fixa .
    Tog på hans gamla Molo-ränder och insåg att han verkligen är fin i det setet. Är så fint med både byxa och tröja!
    Syns det att jag inte gillar kortklippta killar ?!? Haha, säkert bara jag som ser att han är nyklippt ...

• Jen80

Nyss sa min son "Wow, vilken snygg tjej!"
    Hmmm... 3,5 år är han !

• Jen80

Åh, va jag letar efter Mini a ture till halva priset!! Nån som vet vart jag kan hitta det??

Tjollabolla skrev 2009-01-18 12:42:01 följande:
    Haha vad gulligt
    Ja, skönt att det var en tecknad bild på datorn. Fattade inte först vad han menade...
  • Jen80
    Linnéa81 skrev 2009-01-18 13:02:25 följande:
    ytterkläder?
    Både och. Är sugen på nån klänning, ballongkjol och kanske en svart vinteroverall i stl 98 eller 104... men till halva priset. Svårt att hitta!
  • Jen80
    Tindrisen03 skrev 2009-01-18 13:23:22 följande:
    minpluddevutt har till 50&. Vet inte vad som finns kvar dock
    tack, ska kika där...
  • Jen80

För andra morgonen i rad (äh, säkert tredje när jag tänker efter...) så har Liam och Ilon vaknat kl.5! Varför liksom?!? Hur kan de vara så pigga då?? Kanske för att de lade sig innan kl.19, men det är ju ändå en ok tid att sova tycker jag. Aja, får bara hoppas det vänder snart. Liam väcker nog Ilon tror jag. Måste försöka få honom att smyga ner till oss imorgon...

Igår kom sambon hem med Dominotröjan till Liam som är inköpt på B&R. Skulle ha stl 104, men det fanns inte så jag tog stl 110 och tänkte att han får växa i den. Har nog inte fattat att Liam faktiskt behöver stl 110 nu. Den sitter jättebra på honom och många av hans tröjor börjar bli små i stl 104 (dock inte Molo). Min stora kille! Jättefin tröja iaf !

• Jen80

Är det nån idé att lägga ut på T nu. Behöver pengar, men vill inte "ge" bort paggen. Har bl.a lammtröja som ska ut och vet att man kan få lite för den vid rätt tid . Borde man vänta lite nu när alla Molo-nyheter kommer?! Har lite ute nu som det inte går jättebra med, men de är inga godingar heller ...

• Jen80
    Stormis skrev 2009-01-19 12:30:17 följande:
    Jag väntar. Hade några plagg på minneslistan i helgen som jag tyvärr missade. De gick för värsta fyndpriserna (visserligen så var det ganska "dåliga" avslutstider också som spelade in). Orkidéer för 90 kr, boilersuit för 107 kr etc etc. Annars beskriv skicket väl, dvs försköna det inte och sätt högre utrop. Då vet man ju vad man får, båda parter.
    Ok. Ja, lammtröjan är bara tvättad och provad. Känner att jag inte kommer använda den till Ava så det är bara dumt att den ligger i garderoben och tar plats . Men nu har ju folk snart fått lön. Så antingen blir det nu eller vänta till nästa månad... Vill ju ha pengar nu, men så mycket som möjligt hehe...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12