• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-03-11 22:09:45 följande:
    Hej! Allt väl i tråden? Jag är GRAVID!! Visserligen bara 6 v eller så än så länge, men åh vad jag planerar inköp redan.
    Ohhhhhhh GRATTIS!!! Så avis!! Jag vet jag vet Grodan är bara 5 månader.. Men det är ju sååå mysigt!!

Hello girls förresten
    Vad händer?
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    LillaÄrtan skrev 2009-03-11 23:58:11 följande:
    Kikar in.. Storleksfråga till er erfarna Moloshoppare Beställde skor & även en bodysuit från eleraff igårkväll men fick mejl nu ikväll om att suiten var slut.. Tänkte då ta ett mololinne till min stortjej istället me hur är dem i storlekarna? Hon är en 98/104....
    De är långa men smala i modellen. Isak är 117 cm lång och jag tog 128 till honom . Sitter tight men är långa.. Men inte fööör långa om du förstår vad jag menar. Jag hade nog tagit 110.
  • isako
    Tjollabolla skrev 2009-03-14 12:06:54 följande:
    Alltså kolla in skillnaden på dessa byxorna! Kik kiden är i 92 och ESL i 86   Velar lite. Vad tycker ni han ska ha på sig idag?
    Kik Kid o Molo enligt mig. Sååå fint!
  • isako

Hello girls!

LA Woman skrev 2009-03-14 22:46:37 följande:
    Nu har grannen äntligen slutat stå och gasa med sina ungars motorcross nedanför mina ungars sovrumsfönster Visst det är helg men ändå, blir såå trött...
    Ohhh Hade blivit tok galen!! Skott pengar på sådana! {#lang_emotions_yell}
  • isako
    LA Woman skrev 2009-03-14 23:09:33 följande:
    Hej Hehe, ja det är skottpengar på den grannen i flera bemärkelser, som att hans hund springer in och skiter i vår trädgård för att dra en....
    Ohhh en sådan trevlig granne *suck* Bor ni i hyres eller köpes? Nackdelen med köpes är väll att man ofta får dras med sådant om man inte själv lyckas få dem på bättre tankar..
  • isako
    LA Woman skrev 2009-03-14 23:19:54 följande:
    Vi bor i köpt hus en bit ut på landet, vi har bara tre grannhus nära, ett över vägen, ett med en åker mellan och så tomt-i-tomt-grannen då(han som jag skrev om ) De andra grannarna är kanon men den här mannen kan jag bara inte med!!!! (frun och barnen är trevliga ska jag kanske tillägga ) Vi flyttade hit sist för snart 11 år sen, de andra har bott här läääänge så vi lär nog inte bli med honom på ett tag tyvärr
    Ohh drygt.. haha om jag skall köpa hus får det bli utan hus vägg i vägg o gärna utan tomt mot tomt också Min lilla "talliban" gubbe kan få för sig dom mest skumma grejjer. Typ att grilla kl 1 på natten.. Helt galen Kan hålla honom i schack rätt så bra i en hyreslägenhet då jag hotar med att grannarna kommer få oss vräkta.. Men i ett hus hade det varit kört Däremot håller han ju aldrig på med störande ljud eller musik på full volym.. Men ändå
  • isako
    Buttelina skrev 2009-03-14 23:29:03 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-119/m42322350.html jag blir så jäkla arg
    D´oh! Vilken idiot!!! Som om han kommer bli bättre... *suck*
    LA Woman skrev 2009-03-14 23:31:43 följande:
    Haha Det roliga med vår granne är att han fick grannarna över vägen att sälja sina hönor då de störde honom när han skulle sova men tydligen tycker han att det är ok att föra liv sent på kvällen när vi har små barn som sover och grannarna med hönsen kör tidningar vid två på natten och också sover då. Tycker att människor som ser andra brister men missar sina egna är trista
    haha vilken klippa verkligen! Hmmm. Kan du inte be din granne som kör tidningar starta gräsklipparen kl 5 på morgonen när de kommer tillbax eller så? han lär ju INTE vara morgonpigg om han är ute o för djävulskap halvägs in i natten..
    mortillsju skrev 2009-03-14 23:35:48 följande:
    Jag är socialsekreterare. Jag är tacksam varje dag jag går hem från jobbet över att jag har ett så bra liv! Där jag kan roa mig på Familjeliv på kvällen och fundera på om lillan passar i ditt eller datt. det är bannemej en nåd.
    Puuuh!! Jag beundrar dig. Hade aldrig klarat! Pluggade till djursjukvårdare o höll på att bli polisanmäld när jag golvade ett as till "människa" efter att ha sett hans så kallade hund när jag praktiserade hos djurskyddsinspektören.. Tänk om det varit ett barn...
  • isako
    mortillsju skrev 2009-03-14 23:46:48 följande:
    Ja man får bita sig i tungan ofta! Jag måste bara såga....så fin din son är i BT. Med sina gröna kläder. Det skulle min gosse sett. Han älskar grönt....vill alltid ha det! Har du köpt byxorna från HM nyss?
    Tack gumman! {#lang_emotions_kiss} Japp de finns nu. 149 kr!! Fanns i svart, vit o grå oxå. Kanonfina!
  • isako
    Buttelina skrev 2009-03-14 23:55:15 följande:
    gaaahh inte min kväll försöker uppgradera till plus men det går inte! så störigt och jag såg att imorgon kl 21 har jag varit medlem på fl i 5 år det måste nästan firas med lite shopping (fast jag har köpstopp )
    Men det har du haft lääänge nu väll, bara Katvig som slunkit igenom? Ngt på G? Ngn trevlig resa kanske? *drömmer*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12