D´oh! Vilken idiot!!! Som om han kommer bli bättre... *suck*
LA Woman skrev 2009-03-14 23:31:43 följande:
Haha Det roliga med vår granne är att han fick grannarna över vägen att sälja sina hönor då de störde honom när han skulle sova men tydligen tycker han att det är ok att föra liv sent på kvällen när vi har små barn som sover och grannarna med hönsen kör tidningar vid två på natten och också sover då. Tycker att människor som ser andra brister men missar sina egna är trista
haha vilken klippa verkligen! Hmmm. Kan du inte be din granne som kör tidningar starta gräsklipparen kl 5 på morgonen när de kommer tillbax eller så? han lär ju INTE vara morgonpigg om han är ute o för djävulskap halvägs in i natten..

mortillsju skrev 2009-03-14 23:35:48 följande:
Jag är socialsekreterare. Jag är tacksam varje dag jag går hem från jobbet över att jag har ett så bra liv! Där jag kan roa mig på Familjeliv på kvällen och fundera på om lillan passar i ditt eller datt. det är bannemej en nåd.
Puuuh!! Jag beundrar dig. Hade aldrig klarat! Pluggade till djursjukvårdare o höll på att bli polisanmäld när jag golvade ett as till "människa" efter att ha sett hans så kallade hund när jag praktiserade hos djurskyddsinspektören.. Tänk om det varit ett barn...