• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-15 00:05:18 följande:
    ja jag avbröt för katvig och ett par molostövlar och lite annat smått och gott det jag "sparar" till är lagersalg och isabels och lillebrors rum, jag vill göra om dom och köpa lite nya möbler, bla en ny säng till isabel
    Ohhhhhhh roligt!! Jag "fick" min bonus att handla för av gubben.. Blir ny säng till Isak från Ikea. Har tittat på Odda, med en säng som man drar ut. Kanon om ngn kompis vill sova över
    Sen blir det en ny tv då jag aldrig får titta på tv i det här förbenade huset!! {#lang_emotions_yell}
    Disney eller Wii spel på ena o Eurosport på den andra... Nää morsan skall skapa sin egen lilla oas.. Elelr iaf tills lillräkan blir så stor så att hon också vill börja bestämma..
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    mortillsju skrev 2009-03-15 00:06:24 följande:
    Det får nog bli en tur dit. Och sen den där munkjackan....den blir också vår tror jag. MIn tre-åring blir mer och mer lik sina nu vuxna bröder (nåja 18 och 19 är de). det är jeans, tröja och munkjacka.... :D
    Naaaw söte! Men sju kidz! Jävlar vilket tålamod du måste ha! Jag går barserk med två
    Ja använde min 15% rabatt o bonus så jag fick den för 70 kr
    Förresten.. Om de inte har jeansen i butik så har de dem online.. Var slut i butikerna här hemma..
  • isako
    THEA och Grodan skrev 2009-03-15 00:09:44 följande:
    Godkväll...eller natt Vad shoppas?
    Inget.. Har TVÄR köpstopp Har paket på intågande från b&r o det lär vara det enda som kommer i min riktning tills efter löning..
  • isako
    Buttelina skrev 2009-03-15 00:14:14 följande:
    ja skitskoj jag ska bara få gubben att måla om och tapetsera först, men det går lite segt han är målare så han tycker väl det är trist att ta jobbet med sig hem men han gör det ju så jäkla snabbt. en helg så är båda rummen fixade juuu. gahh latgubbe jag vill ju inte köpa säng och allt annat nytt förrän väggarna är klara..
    Ohhh lyxen!!! Men som du säger så blir dom väll rätt lata hemma.. "Skomakarens barn har de värsta skorna " heter det juh.. Vi bor i hyres o vet inte om vi skall flytta "hem" till Skåne igen så vi gör inget med lägenheten.. Tråkigt.. kolla in fotot i bt.. Vår hall har Terakotta tapeter!! Gaaah!! Vem sätter upp sådana på 2000 talet. Och i en mörk hall?? {#lang_emotions_surprised}
    mortillsju skrev 2009-03-15 00:18:26 följande:
    HM-span alltså :D Äh det är kul med många barn. Det blir lättare när de är större sen. Små barn är mycket gnäll tycker jag och det kräver ju lite av en :D Det försvinner ju sen.
    hahah Ja SOM tur är!
  • isako
    Buttelina skrev 2009-03-15 00:22:29 följande:
    ja så har ju jag också gjort... men jag ska bara orka lägga ut på tradera också får ta mig i kragen imorgon
    Usch.. Snacka inte om det... Måste också ta mig i kragen imorgon!!
  • isako
    mortillsju skrev 2009-03-15 00:37:53 följande:
    Förresten...lite modefråga innan sängen kallar. Vilken av vårens katvigränder passar bäst till jeans. Har tänkt mig denna till lillan www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=78... och så ett par Katvigpantalonger till. Men vilka??
    Är glad i de gröna, men till den passar nog den röd/blå bäst... Men gillar eg de lila bäst.. Gaaah.. Ingen aning faktiskt
  • isako

Butte - Eller hur.. Terracotta rules

• isako
    mortillsju skrev 2009-03-15 00:53:09 följande:
    Jag har sett de gröna ränderna men inte de blå än live (av vårens alltså). Jag brukar nästan gilla alla annars Jag måste nog ändå säga att den lila/vita nästan är den finaste randen jag sett från Katvig. Men sen till denna jeansblus/tunika är ju fråga. Jag får testa.
    Har själv inte varit ngt Katvig fan faktistk innan.. Var Butte som fick upp mina ögon med hennes kombos faktiskt

Butte är fortfarande sjukt avis på din orange Katvig klänning o Molo leggins.. Kanske kan få låna din "stor räka" en dag eller två när hon har det på sig {#lang_emotions_wink}
  • isako

Skall också ge upp.. Får se om jag kan somna.. Somnade när jag lade kidzen så lär väll titta upp i taket till kl 3 typ... Men men..

Puss puss

• isako

Hello girls
    Vad händer?

Bubblan - stackars är de för stora Ohhh vad tråkigt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12