Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

gosmamman skrev 2009-02-14 19:38:39 följande:
    Gokväll, njäh ingen vidare alla hjärtans dag här. Vi skulle gå på en liten bröllopsfest idag men bebben har kräkts idag så jag o barnen fick vara hemma (det var sambons bror som gifte sig). Så nu är jag rätt trött efter att kånka på grinig bebbe.Men jag bakade iaf dessa till familjen, kladdkakemuffins med aftereighet fluff och choklad hjärta.
    musm skicka hit några okejRäcka ut tunganFlört
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-02-14 19:44:34 följande:
    Phu, äntligen lite datatid efter en dags shopping Helt slut ju!! Men hade en trevlig dag med familjen och fikade med en kompis oxå Kunde inte låta bli fiina kik kid klänningen efter att ha sett den irl! Underbar!!Fast är lite sotis på roliga träffen i Karlshamn
    jättefin klänning på söta modellen
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-02-14 19:46:34 följande:
    Ganska bra. Jobbhelg och det känns i den kassa kroppsdelen..Snart förbrukad, denna kroppen. Vet du var jag kan köpa en ny? Lagerslagen kanske? Hur är det med dej och familjen??
    jag har jobbat extra idag så jag är väl lite sliten, annars är det bra och pepper peppar så är vi friska.
    jag har lagt ut några auktioner till nu så jag är uppe i över 60 nu så jag är lite orolig över hur i allsin dar jag skall hinna packa alla dessa paket sen
    Jag har gått med i face book så jag har hittat en gammal kompis som jag inte pratat med på typ 8 år, så det var kul.
    Annars har det väl mest varit jobb, går och väntar på meandi paketetRäcka ut tunganHar du fått ditt???
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-02-14 19:49:52 följande:
    Tack Tror jag ska skicka den griniga modellen isäng innan hon river hela huset!! Såå jobbig just nu!! *rymmer snart*
    Jag har gett min surfis godis idag lördag ju så hon är på bra humör. Får väl se om hon vill sova sen efter allt socker hi hi
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-02-14 19:54:25 följande:
    Jisses vad många auktioner!Det hade jag aldrig vågat!Jag måste också ta mej i krgen och få ut några...Kul med facebook, men jag fattar nada. JAg försöker iaf.JAg har inte fått mitt paket. Väntar med spänning!
    Kan du inte inboxa ditt efternamn så kan jag bli din kompis på face book
    Håller med om att det är lite virrigt därinne och jag är ju ingen hejare på data heller hi hi
  • nikki2006

nu skall jag och Nikki gå och mysa i sängen
    god natt

• nikki2006
    snigelina skrev 2009-02-15 09:13:43 följande:
    Godmorgon! Undrar om jag ska trotsa minusgraderna och ge mig ut och hämta mina molosar?
    hur många minus har ni?
  • nikki2006
    snigelina skrev 2009-02-15 09:31:53 följande:
    Inte så många Men det är lite bökigt, det har skickats med DHL och ska hämtas en bit härifrån..
    molosarna är värt besväretFlört
    åk iväg och hämta nu kvinna
  • nikki2006
    snigelina skrev 2009-02-15 09:33:54 följande:
    Haha, men jag veeet inte. Jag måste släpa med mig en stor flyttkartong dit (ska skicka duplo) och sen måste jag släpa med mig en ännu större kartong hem.. Kanske lättare att göra det när man inte måste ha med sig barn också.. hm..
    kanske har du någon snäll granne som kan passa dem en timme medan du är iväg? Förstår att du inte är så sugen på att ha alla med dig när man har massa att bära på
  • nikki2006
    Nogula skrev 2009-02-15 09:38:47 följande:
    Gomorgon på er!!Stora problem här på morgonen, jag kan inte logga in på swedbank och jag behöver verkligen se vilka auktioner som är betalda
    vänta en timme, sånt brukar lösa sig, de har säkert underhåll eller uppdatering.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12