Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

vermilion skrev 2009-01-14 23:27:54 följande:
    Jag köper 116/122 till Adam som har 104/110. Det blir nog bra. God natt!
    tack!!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:30:35 följande:
    Ok. Synd bara att det inte finns 92 någonstans. Än i alla fall. Hoppas att de dyker upp. Hinner du inte både gå på bio och shoppa då? Var ska Bia vara förresten? Med dig?
    ingen fara Hoppas bara på att vermillion har rätt i detta fallet
    isako skrev 2009-01-14 23:30:46 följande:
    Obs Everlonns bild från bildtråden...
    Varför kan du inte matcha med den? För liten flicka?
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:41:53 följande:
     Gullunge! Jag gillar inte att det är camo på Dinosarna, annars hade jag shoppat ett linne. Ränderna är fina. KÖÖÖÖPP! Fraktfritt nu ju! Jag funderar på regnbågströjan
    gillar inte heller camo..
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-01-14 23:42:41 följande:
    Haha...hon och Noel kan bilda klubb. Han gör likadant. En riktig argbigga emellanåt.
    Då skulle ni hört min son ikväll

Heeeela vår håla hörde hur han blev ap-förbannad för att vi ville att han skulle bada direkt när han kom hem från kompisen (grannkillen). Han ville ju leka en stund först.. Jiisses.. VAR har han fått det humöret från?? Emma kan vara lika ilsk hon om hon inte får som hon vill, men de är sååå söta ändå
    men som sagt, var har dom fått det där humöret från?? Inte från sambon, lugn som en filbunke.. O inte från mig, för jag har mitt kvar
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-01-14 23:46:14 följande:
    Då skulle ni hört min son ikväll Heeeela vår håla hörde hur han blev ap-förbannad för att vi ville att han skulle bada direkt när han kom hem från kompisen (grannkillen). Han ville ju leka en stund först.. Jiisses.. VAR har han fått det humöret från?? Emma kan vara lika ilsk hon om hon inte får som hon vill, men de är sååå söta ändå men som sagt, var har dom fått det där humöret från?? Inte från sambon, lugn som en filbunke.. O inte från mig, för jag har mitt kvar
    ska kanske tillägga att han fick vara lääänge hos kompisen ikväll, de har knappt träffats alls över jul o nyår o annars leker dom typ varje dag. Kompisen med familj har nyss kommit hem från utlandssemester, så Lucas har haft abstinens...
  • jojoa75

Igår så skrek Lucas som en stucken gris, jag rusade dit i tron att han slagit sig halvt fördärvad eller nåt.
    Emma satt för nära honom o andades på honom... "hon andas min luft, jag kan inte andas"

Syskonkärlek.. den är uuuuuunderbar

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-01-15 00:01:15 följande:
    HAHAHA...
    Ibland lyckas jag skratta oxå Iaf senare när jag berättar det för sambon när han kommit hem..
  • jojoa75
    LA Woman skrev 2009-01-15 00:06:15 följande:
    Ja, allt det gröna till är fint Godnatt
    Den var ju klockren om sparkarna
  • jojoa75

Nån som kan nån fin liten dikt/citat om bebisar?
    Har en svägerska som igår morse fick tvillingpojkar o tänkte skriva nåt fint på grattiskortet o det är helt.. blankt! Kommer inte på nåt!!!
    Eller jo, det gör jag, men de är så långa..

• jojoa75
    LA Woman skrev 2009-01-15 00:30:02 följande:
    Dags att hoppa i säng här med Hemsk ledsen jojoa men jag är urusel på dikter Godnatt (om nån är kvar )
    ingen fara.. Gonatt!

Tog sista versen av en dikt jag hade hemma, det blir nog bra!
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-01-15 00:56:43 följande:
    Gaaaaaaaah! Öppnade skafferiet och ut ramlade ett nästan fullt paket ströbröd över mig och golvet... Vad mycket fint det kommer in överallt, blir ju shoppingsugen värre, men det är bara att vänta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12