Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

stökmamma skrev 2009-01-12 18:13:32 följande:
    print tajtsen, är dom bara lite kortare eller är dom väldigt smala oxå??
    inte väldigt smala, men lite stummare. min dotter är ca 97 lång och hon har 104 och 110 i sina print leggings
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-12 18:09:35 följande:
    Småfolk tröjan är från T, köp nu 70 kr Helt ok pris för tröjan var i jätte fint skick.Vet inte riktigt när den kom men den är nog några kollektioner gammal. Var ju en ren chansning då den var 74/80, men som sagt, lika stor som dom andra 86/92.Javisst är den Liam Blir nog fin till gröna velorisar.
    gahh vilket bra pris!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:18:57 följande:
    Äsch!! de går inte å få in den   å de är för mycket å skriva...Men iallafall så velar jag på kjolar tex och junior tröjor.. Junior tröjor e ju rätt dyra och Bubblan kan ju ha baby, men junior e ju söta med tex knapp i halsen.. Och tror ni Bubblan kan ha kjol 92 i sommar? Å leggings tex.. har 6 par leggings på listan, 4 av dem har jag ju i babybyxa, men leggings e ju finare till tex tunika... Hjälp mig tänka ekonomiskt och ändå få till det mesta jag vill ha
    men åhh vad svårt fasiken skriv upp listan lite snabbt är så jädra nyfiken lättare att hjälpa dig då Räcka ut tungan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:18:57 följande:
    Äsch!! de går inte å få in den   å de är för mycket å skriva...Men iallafall så velar jag på kjolar tex och junior tröjor.. Junior tröjor e ju rätt dyra och Bubblan kan ju ha baby, men junior e ju söta med tex knapp i halsen.. Och tror ni Bubblan kan ha kjol 92 i sommar? Å leggings tex.. har 6 par leggings på listan, 4 av dem har jag ju i babybyxa, men leggings e ju finare till tex tunika... Hjälp mig tänka ekonomiskt och ändå få till det mesta jag vill ha
    jag har tänkt så här när jag minskade ner min lista. att jag begränsade mig till en outfit per print. så har du nått i body byxa så måste du inte ha det i tunika leggings också..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:31:10 följande:
    av det man sett vet man ju, vissa får man gissa och hoppas att de kommer, vissa har berättat osv, så hyfsad koll har jag allt
    mm fast under de kortärmade tröjorna med knapp är det ju fint med långärmat under du måste gallra
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:33:38 följande:
    Men ärligt! Visst ska Bubblan inte ha Dalmatin med neon kant i junior tröja med stor knapp? Inte riktigt hon va?  Skippa?
    japp skippa ta en kortärmad
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:35:22 följande:
    Ahhhh!! de tänkte jag INTE på   *tackar för tipset*
    så lite så var blir listan av?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:41:28 följande:
    Nä, det blir ingen kortärmad heller , den ska vi ha i klänning (om det dyker upp)jobbar på den, tar lite tid
    ahh ja det var ett bra val!!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:50:53 följande:
    Å Butte jag OOOOORKAR inte Har inte ens kommit till hälften
    haha ok då posta den halvan då
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:52:32 följande:
    ja, tror den skulle va fin i klänning *håller tumsen att den dyker upp* Livrädd att dom är ybersmå i strlk bara, då kan Bubblan inte ha en sån
    men den kommer funka som tunika
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:55:01 följande:
    suits-dalmatin blådalmatin neonstorblommigblommig vitkopparbabyklänningar-dalmatinregnbågekopparsvart me stars vet dock ej om dessa kommer, men hoppas byxor-storblommigastorblommiga knickersrödrandigalilarandigaregnbågeregnbåge knickerspärlplatta*köpt*dalmatin neon*köpt*gul me vit prick*köpt*koppar*köpt*svart me stars osäker om alla kommer men vi hoppas här åxå ..tröjorrödrandiglilarandigdalmatin/rand ärminte ens halva
    va ska inte bubblan ha suiten med gubbarna på? (inte meningen att lägga TILL saker på din lista ) den som är så fin!.. tycker du kan stryka den ena dalmatinsuiten. den lilarandiga tröjan KAN du ju ta bort för du har ju tröjan med koppar och lila armar... ska du ha regnbåge i knickers och i linne antar jag så kan du ju stryka klänningen... lite förslag bara Räcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12