Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

medow skrev 2009-01-16 18:05:16 följande:

Måste fråga finns det inget bonus system när man handlar på nätet i någon butik ??Det kan ju bli en hel del pengar man gör av med..
    wiell har bonussystem, men de har ju ingen molo tyvärr.
  • tinkerbell74

Butte - Vi snackade ju om Småfolks klänningar och deras passform tidigare. Nu när jag har fått katt-klänningen så tycker jag ändå att den sitter jättebra. Julia har ju lite vällingmage så på henne var de kanon.

• tinkerbell74

... fast jag tycker ju fortfarande att den gamla modellen är bäst!
    Måste ju göra mig av med en massa nya tröjor av den nya modellen nu eftersom de inte sitter bra på min smalis. *tråkigt*

• tinkerbell74

gambia90 skrev 2009-01-16 18:56:39 följande:

Alltså "bus & rackartyg" måste vara en helt amazing affär. Fyfasen vad gulliga de är!!!Jag har fått lägga undan en dalmantintröja i 92 + en dinosuit i 92. Jag känner mig lite fattig så jag frågade om de kunde vänta tills den 25:e och det var inga helst problem. De sade att nya plagg från molo kommer runt den 15:e.
    Ja visst är de superbra att ha att göra med! De har verkligen seglat upp i toppen på favvoshopplistan!
  • tinkerbell74

Hilti - Tack för hjälpen med bilderna!

• tinkerbell74

nikki2006 skrev 2009-01-16 19:00:58 följande:

Någon som vill se hur stl 110 i tihgtsen sitter på Nikki som drar 98/104 i byxor annars, så finna det bild i bt nu.
    Hur lång är hon?
    *s* Hon har samma roliga foto-grin som Julia på bilderna.
  • tinkerbell74

gambia90 skrev 2009-01-16 19:01:33 följande:

Verkligen! De borde starta webshop!
    Var det inte nån som sa här att de kanske skulle det... eller är det jag som blandar ihop med lilla hbg kanske? Eller har jag fel om båda kanske?
  • tinkerbell74
    Fiffa5 skrev 2009-01-16 19:06:40 följande:
    Jag mailde dem tidigare ikväll och frågade efter några plagg. Efter ca EN MINUT får jag ett trevligt svar tillbaka men tyvärr fanns inget av det jag sökte. Men vilken service ändå!En webshop där hade nog varit super!!Ja snabba mailsvar är guld värt! Jag hatar att vänta när jag är shoppingsugen.
    Mysgrodan är också en shop som jag vill ge en eloge för så himla snabba mail!
  • tinkerbell74

lillronya skrev 2009-01-16 19:11:42 följande:

Lilla ska starta webshop iaf.
    Ahhh, då var jag inte helt ute och cyklade.
    Var det inte de förresten som hade nåt slags bonussystem i butik? Hoppas de tar med det på webben isåfall!
  • tinkerbell74

Everlonn skrev 2009-01-16 19:17:10 följande:

Shh
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12